lapseni kaverin äiti valehtelee..ihan kaikesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Vuosi sitten alueellemme muutti uusi perhe ja heillä sattumoisin on samanikäinen lapsi kuin meillä. Perheen äiti kertoi melkeinpä ensitapaamisella olevansa pomo eräässä suurehkossa firmassa. Lisäksi valehteli miehensä tuloista(kävi ilmi myöhemmin että tienaa tavallisen duunarin verran) liioitellen ne kolminkertaisiksi. On valehdellut lisäksi säästöistään, autostaan(joka ei ole oma), koulutuksestaan..Kaikista on jäänyt kiinni, koska naapurustossa aina joku tuntee jonkun joka tuntee kyseisen naisen. On ilmeisesti tehnyt tätä ennenkin.perheenäiti esittää siis yltiöpalttisen rikasta ja menestyvää, vaikka tosiasissa hänellä ei ole koulutusta lainkaan ja perhe elää sosiaaliavun varassa ainakin ajoittain. Mitä ihmettä? Miten tällaiseen pitäisi suhtautua? muutkin naapurit ovat huomanneet jotain outoa, mutta kukaan ei tietty kehtaa sanoa naiselle. Kaikki tietävät että asiat eivät tosiaan ole totta. Onko tällainen joku mielenterveydenhäiriö vai mikä?

Pelottaa tuollainen ihminen. Harmittaa että edes tutustuttiin taannoin. En voi luottaa ollenkaan enää häneen. Lisäksi hänelle naureskellaan täällä seläntakana nykyään että käy melkein sääliksi.

En ole laittanut aloitusta koskaan tänne. joku muu naapuri on kyllä voinut laittaakin kun monet täällä käy. melkein toivon että tämä valehteleva naapuri täällä kävisi että lopettaisi touhunsa jos tajuaa että hänestä kyse..:(

No oikeestaan, mitäs se sulle ap edes kuuluu? Anna puhua omiaan, jokainenhan jollain muotoo kertoo kaunistellun totuuden elämästään. Joku enempi, joku vähempi...

Siis mitä? Ai että mä olen nyt väärässä. Kyllä se on helkutin outoa että ihminen valehtelee kaikesta. Itse en valehtele koskaan, siksi en voi käsittää. Ja en ole laittanut mitään aloituksia tänne ennen. Olen oikeasti säikähtänyt tätä ihmistä, varsinkin kun kyseinen henkilö yrittää ottaa minuun kontaktia jatkuvasti ja käy ovella yms yms joka päivä melkein.

[QUOTE="aapee";27946866]Siis mitä? Ai että mä olen nyt väärässä. Kyllä se on helkutin outoa että ihminen valehtelee kaikesta. Itse en valehtele koskaan, siksi en voi käsittää. Ja en ole laittanut mitään aloituksia tänne ennen. Olen oikeasti säikähtänyt tätä ihmistä, varsinkin kun kyseinen henkilö yrittää ottaa minuun kontaktia jatkuvasti ja käy ovella yms yms joka päivä melkein.[/QUOTE]

No mitä sä nyt haluat että täällä sulle sanotaan. Voivotellaan täällä oikein kuorossa mielenterveysongelmaisia ym... Sä joko olet hänen kanssaan tekemisissä tai et. Ja tuleepahan teidän muiden lähiöäitien elämästä vähän värikkäämpää kun on uus juttu josta juoruta. Joten positiivinen ajattelu kunniaan.

Yhteistyössä