Lapseni 4 vuotias sanoo, että hänen isän nykyinen heittelee leluja hänen päälleensä....!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskoakko vai eikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskoakko vai eikö?

Vieras
On puhunut tuosta jo jonkin aikaa. Ihan yhtäkkiä saattaa sanoa, että hei äiti, Sanna (nimi muutettu) heittelee minun päälle leluja. Oon ajatellut, että hän nyt on kovasti myös keksinyt kaikkea..vieressä olen, kun sanoo esim. äiti kyllä antoi mun tehä näin, vaikka tosiaan en ole antanut lupaa. Mutta mun äiti on sitä mieltä, et mun täytyy uskoa lastani ja pitää asiaa totena. Lapsen isä itse kieltää kaiken!

Omien lasten olen huomannut olevan tuossa iässä sellaisia, että puheet menee vähän 50-50 mikä on totta ja mikä ei. Ja ne höpöhöpö jutut usein saavat alkunsa jostain - esim. tilanteessasi joku toinen lapsi on voinut heittää lapsen päälle leluja tai lapsi on nähnyt että joku lapsi heittää jotain leluja jonnekin, ja keksii sitten että isän nyksä heittää leluja päälle. Siis tällälailla meillä jutut ovat usein kehittyneet.

Omien lasten olen huomannut olevan tuossa iässä sellaisia, että puheet menee vähän 50-50 mikä on totta ja mikä ei. Ja ne höpöhöpö jutut usein saavat alkunsa jostain - esim. tilanteessasi joku toinen lapsi on voinut heittää lapsen päälle leluja tai lapsi on nähnyt että joku lapsi heittää jotain leluja jonnekin, ja keksii sitten että isän nyksä heittää leluja päälle. Siis tällälailla meillä jutut ovat usein kehittyneet.

Aivan, minusta nyt hänen ikänsä on sellainen, että en usko ihan kaikkea. Mutta en voi lapselleni sanoa, että älä valehtele ja lopeta tuollaiset puheet...kun totuutta en voi tietää.

Yhteistyössä