Lapseni 15v poika, hänellä 20v tyttöystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitiliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu pojastasi,minkälainen hän on... ja minkälainen on tämä tyttöystävä? Oma 14v poikani on kyllä niin pikkupoika ,et ois ihan naurettava ajatus et joku täysikäinen naisihminen olis hänestä kiinostunut.

no entäs kun tässä yks tuttu oli 35, kolmen lapsen yksinhuoltaja ja alko seurustelemaan 15 vuotiaan pikku pojan kanssa. Poika oli 17 kun saivat yhteisen lapsen, 19 kun siitä tuli ukki, ero tuli vuosi sitten..

Outoa minusta.

Siskollani on 5 vuotta nuorempi aviomies ja he tapasivat silloin, kun mies oli 16 v eli siskoni oli 21 v. Pojan vanhemmat vastustivat kovasti seurustelua, varsinkin kun poika jätti koulut kesken. Nyt heillä on useampi lapsi ja naimisissa ovat olleet 20 vuotta sekä taloudellisesti varakkaita :D

taitaa olla tyttö kehitysvammainen jo 15v pikkupoika kiinnostaa.
Eipä nää tytöt muutenkaan kauniita ole tuohon ikään ennenkuin kasvavat kauniiksi aikuisiksi naisiksi 25+.

Oksettavaa, en ikinä hyväksyis tollasta :x. Ei vissiin muija ikäistänsä seuraa saa, vaan pitää ruveta käyttää hyväkseen pikku poikia :x. Tän on pakko olla provo.

En todellakaan hyväksyisi. 15-vuotias ei ole samalla tasolla 20-vuotiaan kanssa, ellei sillä kakskymppisellä ole korvien välissä jotakin vikaa. Lapseni toki varmaan tykkäisi kun toinen hakisi viinaa yms. Jos poikani seurustelisi tuon ikäisen kanssa, se tulisi akalla äkkilähtö ovesta ja takaisin ei ole tulemista.

Itsekään en tuosta pitäisi, mutta toisaalta jonkinlainen kaksinaismoralismi tässä näkyy. Jos poika olisi 20-vuotias ja tyttö 15, niin sitä pidetään ihan normaalina ja onpa moni palstalainen kertonutkin kuinka seurusteli 15-16-vuotiaana parikymppisten kanssa.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Itsekään en tuosta pitäisi, mutta toisaalta jonkinlainen kaksinaismoralismi tässä näkyy. Jos poika olisi 20-vuotias ja tyttö 15, niin sitä pidetään ihan normaalina ja onpa moni palstalainen kertonutkin kuinka seurusteli 15-16-vuotiaana parikymppisten kanssa.

Joo, jopa kolmikymppisten kanssa.
Mutta sehän on katos ihan normaalia, me naiset kun kehitytään niin perkeleen nopeesti ja pojat on aina poikia. :xmas:

Itse aloitukseen:
Ei kävisi päinsä. Kukaan normaali 20-vuotias mies tai nainen ei kiinnostu 15-vuotiaasta tosissaan. Ällöttävää.

Mun veli muuten alkoi 16-vuotiaana seurustelemaan 28-vuotiaan naisen kanssa, aikovat mennä naimisiin heti kun veli täyttää 18v eli kesällä.
Mua etoo, mutta mun vanhemmille (ja varsinkin äidille) asia on ihan OK ja ihihiihihih-kivaa.

Yhteistyössä