lapsen uni tai näky

• Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti
minä vain
Meidän 5v heräsi yöllä ja alkoi huudella minua. Menin hänen huoneeseen ja lapsi osoitti olkkariin ja sanoi, että siellä liikkuu joku. Katsoin sinne päin eikä siellä tietenkään mitään ollut. Lapsi jatkoi ja sanoi: taas siellä liikkuu joku. Minä katson ja lohdutan ettei siellä ketään ole. Lapsi vastaa: et sinä voi nähdä kun olet aikuinen, ne on niitä mitä vain lapset näkee. Kyllä meni kylmät väreet.

Vilkas mielikuvitus tai sitten joillekin lapsille tulevia ns. kauhukohtauksia, jotka menee kyllä ohi . Niitä on muistaakseni n. 3-6v ikäisillä. Kauhukohtauksella tarkoitan sellaisia sitkeitä unia että lapsi itkee ja huutaa ja ikäänkuin herää eli on silmät auki mutta näkee silti unta eikä meinaa oikeasti millään herätä.

ap
Niin siis mielikuvituksen piikkiin minäkin asian laitan. Ja onhan se känkkäränkkäkin laulun mukaan olento minkä lapset voi vaan nähdä. Mutta itse olen öisin säikky ja siksi meni kylmät väreet. Inhoan kaikkea mikä edes viittaa yliluonnolliseen.

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siis mielikuvituksen piikkiin minäkin asian laitan. Ja onhan se känkkäränkkäkin laulun mukaan olento minkä lapset voi vaan nähdä. Mutta itse olen öisin säikky ja siksi meni kylmät väreet. Inhoan kaikkea mikä edes viittaa yliluonnolliseen.
samaa täällä. varsinkin yöllä kun oma mielikuvitus on pikkasen liian vilkas. mun keskimmäinen lapsi saattaa usein huutaa keskellä yötä ja kun menee ja kysyy siltä mikä on niin se saattaa kysyä kaikennäköistä outoa. pelottavinta oli kun se kerran kysyi "mamma, mitä seinällä lukee". |O juu...muutaman kauhuleffan ku on kattonu niin ei keskellä yötä aleta tarkastaa lukeeko jotain vai ei. :D :/

mie
hyi olkoon, rupes puistuttaa pelkkä tuon tekstin luku... vähä mä saisin varmaan sydärin jos sattuis kohalle noin...siis että muksu alkais puhuu jostai näkymättömästä..

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
samaa täällä. varsinkin yöllä kun oma mielikuvitus on pikkasen liian vilkas. mun keskimmäinen lapsi saattaa usein huutaa keskellä yötä ja kun menee ja kysyy siltä mikä on niin se saattaa kysyä kaikennäköistä outoa. pelottavinta oli kun se kerran kysyi "mamma, mitä seinällä lukee". |O juu...muutaman kauhuleffan ku on kattonu niin ei keskellä yötä aleta tarkastaa lukeeko jotain vai ei. :D :/
Tervetuloa meille kylään :D Tarjosin kaverille 100? jos nukkuis meidän saunassa yhden yön mut ei se suostunut :whistle: Mun veli oli jo asettelemassa sinne kameroitakin :LOL:

JONSERED Karhunkantaja
Jos vain lapset näkevät jotain, voivat lapset ne häätääkin. Meillä oli äijän hikiset ( :x ) sukat ulko-oven vieressä mörkö-karkotteena. Tehosi! ;)

vieras
Valveuni, kts. google.
Mulle tulee vieläkin välillä noita valveunijuttuja. Siinä uni ja valve sekoittuu.
Kauhukohtaukset on hieman erilaisia ja sitten on vielä unihalvaus.

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Tervetuloa meille kylään :D Tarjosin kaverille 100? jos nukkuis meidän saunassa yhden yön mut ei se suostunut :whistle: Mun veli oli jo asettelemassa sinne kameroitakin :LOL:
no mitä siellä teiän saunassa sitten on? :xmas:

mun vanhin poika kysyi aikoinaan et mks toi pappa nukkuu tos ja näytti mun vaarin tyhjää sängyn puoliskoo eikä varmasti muistanut/käynyt alle vuoden vanhana mun mummolas yläkerras ku vaari viel eli ja poitsu oli sillo n.3,5-4v

vieras
Missä sä asut? Mä voin tuolla hinnalla tulla.

Varmaan on viisainta että jätän kertomatta, ei kattos kukaan usko, hullunaa pitää tutukin, ne jotka ei itte oo kuulleet/nähneet. No mut siis ei nää meitä enää rassaa kun 3 vuotta ollaan asuttu ja niin kauan kun itselle ei tule sellainen paska olo tai liian pelottava olo niin kaikki on ihan ok. Varsinkaan kun mä en oikeesti ees usko mihinkään yliluonnolliseen. Uskon että jollain asialla voisi mahdollisesti selittää nää kaikki jutut mutta en vaan keksi miten......

vieras
Varmaan on viisainta että jätän kertomatta, ei kattos kukaan usko, hullunaa pitää tutukin, ne jotka ei itte oo kuulleet/nähneet. No mut siis ei nää meitä enää rassaa kun 3 vuotta ollaan asuttu ja niin kauan kun itselle ei tule sellainen paska olo tai liian pelottava olo niin kaikki on ihan ok. Varsinkaan kun mä en oikeesti ees usko mihinkään yliluonnolliseen. Uskon että jollain asialla voisi mahdollisesti selittää nää kaikki jutut mutta en vaan keksi miten......
No mutta onko sulla rahan puute? Skepsis maksaa 10 000e yliluonnollisesta ilmiöstä, jenkit muistaakseni miljoona dollaria, joten otapa yhteyttä ja helpota talouttasi.

Yhteistyössä