lapsen tummat silmäpussit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
meiän neidillä on aina ollu tosi tummat silmänaluset...
nyt oli flunssan yhteydessä silmätulehdus toisessa silmässä, oli silmäpussi tosi punanen, kuiva ja venyny tonne poskeen asti. no se meni antibiootilla ohi, mut nyt noi kummatki silmänaluset näyttää taas todella todella tummilta kun äsken herättiin, ihan hävettää lähtee tonne ulos ku lapsi näyttää niin hakatulta.

nyt ei oo punaset eikä kuivat, todella tummat vaan.. voisko olla viel silmätulehusta vai onko nää vaan tällaset? siisku aina ollu tummat mut ei koskaan näin tummat!

mun lapsella on tummat kans. ja ei sil mitään tulehusta ole. voi olla aika hurjankin näköstä mut taipuvainen näköjään siihen. sillo kun nukkunu huonosti niin aika tummat on aluset. nyt näyttää ihan o.k:lta.

mun lapsella kanssa on ollut aina vaikka nukkunutkin hyvin,ja nyt hän on jo aikuinen ja edelleenkin ne silmäpussit ja silmänaluset on lilat :/ Mummolla on kanssa,että vissiin jotakin periytyvää. Sairaudesta ei siis ole aina kyse näköjään.

Meillä perhekerhossa kaksi poikaa jotka ihan kalpeita ja tummat silmänaluset. Ajattelin aluksi että ovatko sairaita tai tosi allergisia, mutta kaippa heillä vaan on taipumus sellaiseen ja ohut iho.

auttakaa!
nyt toi toinen silmä on taas tosi punainen, ja ihan kamalan tumma! toinen samalla tavalla ku päivällä.
mut toi silmätulehdus silmä on taas tosi paha :( ei auttanu taaskaan toi antibiootti kuuri,
mua alkaa oikeesti pelottaa jo, mikä tytöllä on!!!

Yhteistyössä