H
hitaan syöjän äiti
Vieras
Meillä lapsi 4v jauhaa ruokaa suussaan tosi kauan ja nieleminen on hirmu vaikeaa. Kokolihoja ei pysty syömään ollenkaan kun taas vuotta nuorempi sisarus syö sitkeämmäksikkin menneen pihvin hetkessä. Mukeltaa suussaan myös puurot, viilit jne mitkä tarttis vain niellä. Karkit ja jätskit kyllä pystyy syömään ongelmitta.
Mun mielestä sen pureskelu tyyli on outo, sillä narisee hampaat tai leuka syödessä ja sellasia ääniä tulee myös kuin ilmaa menis tai sellanen kurnaus, en osaa selittää...
Mutta miten ihmeessä mä pystyn ton opettaa syömään ns. oikein? Menee välillä ihan hermot kun mukeltaa samaa suullista ikuisuuden... Ja jos käskee ottaa maitoa kyytipojaks niin alkaa kakostelee.
Hammaslääkärissä käyty just niin ei pitäis mitää vikaa hampaissa olla.
Mun mielestä sen pureskelu tyyli on outo, sillä narisee hampaat tai leuka syödessä ja sellasia ääniä tulee myös kuin ilmaa menis tai sellanen kurnaus, en osaa selittää...
Mutta miten ihmeessä mä pystyn ton opettaa syömään ns. oikein? Menee välillä ihan hermot kun mukeltaa samaa suullista ikuisuuden... Ja jos käskee ottaa maitoa kyytipojaks niin alkaa kakostelee.
Hammaslääkärissä käyty just niin ei pitäis mitää vikaa hampaissa olla.