Lapsen synttärit lauantaina vai sunnuntaina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekat kaverisynttärit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meil on aina lauantaina 13-15 kaverikemut

muoks: ja lisäyksenä että niin tuntuu olevan hyvin monen kaverinkin synttärit lauantaisin samaan aikaan! Kun noita kutsuja on lapsille tullut.
Kertaakaa ei oo lapset ollu kaverisynttäreillä sunnuntaina!

etköhän sä itse parhaiten tiedä, mikä aika sulle itsellesi pahaiten sopii. TAi kirjoitatko sitten tänne juhlien jälkeen, että ihan paska-aika oli, kun kuopus oli vielä päiväunilla jne.

Etkö pysty tällaista "ongelmaa" itse ratkaisemaan?

tungempa tähän samaan ketjuun kysymään, että jos lapsen oikea syntymäpäivä on esim tiistai, niin pidättekö synttärit edellisenä vaiko seuraavana viikonloppuna?

Meillä vietetään huomenna klo 13-15 ja vain yksi peruutus ja oikea synttäripäivä oli torstai.Viikonloppu minusta paras aika pitää.On aika haastavaa keskellä viikkoa järkätä synttärit, kun lapsilla jo usein pitkät päivät hoidossa takana

Alkuperäinen kirjoittaja mitenkäs sitten?:
tungempa tähän samaan ketjuun kysymään, että jos lapsen oikea syntymäpäivä on esim tiistai, niin pidättekö synttärit edellisenä vaiko seuraavana viikonloppuna?

Tähän mä vastaan, että sinä viikonloppuna, joka paremmin omiin aikatauluihin sopii. Yleensä vasta myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai niin, ja kai tollasessa ajassa on oletuksena, että lapset syö kotona? Vai pärjääkö ne sillä pzzapalalla tms. ja makeilla herkuilla mitä kutsuilla tarjotaan?

Meillä kuopuksen toiveesta tarjotaan huomenna hodareita, hampparia , lisäksi on naposteltavana lihapullia, pikkuporkkanoita, kurkkua, kirsikkatomaattia, mandariinia, viinirypäleitä ja coctailpiirakoita tai juustosarvia laitan myös..Lisäksi sipsiä karkkia ja kakku tehtiin

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mieluiten arki-iltana...mutta jos vkl niin lauantaina. Ja lapsen iästä riippuen kannattaa miettiä, onko päiväuniaika paras mahdollinen aika kaverisynttäreille.

Meillä ekat kaverisynttärit ikinä pidettiin arkena, ihan oikeana synttäripäivänä. Sukulaiset kahvitettiin sitten viikonloppuna. Heti seuraavat päiväkotikaverin synttärit oli samalla periaattella, kun meidän kokemus oli niin hyvä (siis kaikki pääsivät tulemaan jne)

Mulla siis sattui olemaan vapaapäivä, joten ite ehti järkkäillä paremmin, kutsut olivat klo 17:30-19 (ihan riittävä aika). Meidän lasten päiväkodista haetaan lapset yleensä aika aikaisin, suurin osa lähtee jo neljän jälkeen, ja viideltä viimeiset, joten oletin, että tuossa välissä ehtivät syömään kun kaikki asuvat lähellä sekä päiväkotia että meitä.

Meillä on vielä niin vähän kaverisynttäreitä, että kyllä me jätetään mahdollisuuksien mukaan ne muut menot menemättä, että lapsi sinne kaverin synttäreille pääsee, esim. jalkapalloharkat on jätetty väliin.

Yhteistyössä