Lapsen synttärit, mitä päiväkotiin?

• Viestiketjun aloittaja neuvoja kiitos
  • Ensimmäinen viesti
neuvoja kiitos
Mitä olette yleensä vieneet päiväkotiin kun lapsella on synttärit? Riittääkö esim keksipaketti vai pitääkö olla pari eri vaihtoehtoa esim keksejä ja jäätelöä? Itse veisin vain yhden paketin keksejä, mut koska tää on nyt eka kerta, niin kyselen muilta, ettei meidän lapsi ole sit ainoa joka tarjoaa vain keksejä. Jos kaikilla muilla on useampaa lajia tarjolla. Ja entä nimpparit, pitääkö silloinkin jotain viedä? Kyse on pienten ryhmästä ja mun mielestä niiden ei tarvitsis jatkuvasti mitään herkkuja syödä, mut kuinka yleensä toimitaan?

Mulju harmaana
Mä vein pojan viimesenä tarhapäivänä pienten ryhmään pussillisen maissinaksuja ja paketin Muumi- keksejä. Ei ne montaa olleet niistä syöneet, lahjoitin ne loput sit päiväkodille että voivat myöhemmin syödä loput =)

Pojan ollessa pienten ryhmässä, vietiin juuri Muumi-keksejä tai vastaavia paketti. Nimppareina myös.
Isojen ryhmässä on viety sit karkkipussi ja keksiä, nimpparina pelkkää karkkia.
Eihän sitä kukaan sano, et jotain pitää viedä, kukin tyylillään. Eikä kannata stressata siitä mitä muut vie. :)

Uudet säännöt
Uusien sääntöjen mukaan ei saa enää jäätelöä viedä, kun kylmäketju katkeaa. Sama koskee muitakin kaupan kylmätuotteita. Carneval- tai muumikeksit aina hyvä valinta.

Yhteistyössä