Lapsen suusta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auris80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Auris80

Jäsen
19.04.2008
231
0
16
Oltiin mökillä mummon ja vaarin kanssa (reilu 70v vanhoja) olen koko kesän toitottanut lasille 5 ja 7v että maitoa pitää juoda että luut vahvistuu ja eivät murru niin helposti jne... 5v tyttöni meni mummon syliin istumaan ja mummolla naksahti jalka siinä samassa, tyttö pomppasi nopeasti mummon sylistä ja sanoi mummolle toruvaan ja valistavaan ääneen että: " joisit mummo maitoa ,sun luut paukkuu" pitkälle iltaa saatiin nauraa =)

näitä sattuneita hauskoja juttuja olen kerännyt vauvakirjan sivuille niitä on sitten varmaan mukava lueskella isompana :)

Meidän 5v tyttö sanoi äskettäin, että ei halua isona ollenkaan lapsia. Kun kysyin, että miksei, niin vastaus oli, että en halua joutua sairaalaan ja haluan olla rauhassa..

ja meidän 7 vuotias tyttö huuteli yksi ilta sängystä että mistä minä äiti tiiän milloin on oikea aika aloittaa se miehen etsintä? vastasin että ei vielä ole kiire piiiiitkään aikaan...meni vähän aikaa niin tyttö taas että no minkä ikäisenä sitten? vastasin että siinä 18 on hyvä ikä alkaa tommosiin etsintöihin. Meni taas vähän aikaa kuului että äiti muistutathan mua sitten että nyt on aika että mää en unohda... :laugh: kyllä nauratti kun vastasin että voit olla huoleti ,äiti muistuttaa :)