Lapsen suusta!!:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutzi81

Aktiivinen jäsen
03.07.2006
6 059
0
36
Selitin pojalle(4v) että viet nyt isille lahjan kun et ensi vkloppuna ole siellä..että viet sen etukäteen. Niin poika mietti hetken ja kysyi että: "Onko isillä sitten toinen käsi kipeä..? Kun pitää kerran etukäteen antaa!" :laugh: :D

ihana :)

asian vierestä, kuin sulla hurisee, tuliko niistä sun treffeistä "valmista"? käyn palstalla harvakseltaan ja jäi mieleen se sun tytön ihana ja erikoinen nimi. usko tai älä, joskus olen miettinyt, et onkohan sillä sun pojalla yhtä uniikki nimi.... saanko siis kysyä poikasi nimeä? pyydän anteeksi, jos olen liika tunketteleva, mutta kun asia on toisinaan mielessä....

Alkuperäinen kirjoittaja maiju:
ihana :)

asian vierestä, kuin sulla hurisee, tuliko niistä sun treffeistä "valmista"? käyn palstalla harvakseltaan ja jäi mieleen se sun tytön ihana ja erikoinen nimi. usko tai älä, joskus olen miettinyt, et onkohan sillä sun pojalla yhtä uniikki nimi.... saanko siis kysyä poikasi nimeä? pyydän anteeksi, jos olen liika tunketteleva, mutta kun asia on toisinaan mielessä....

Uusperheenä nykyään elellään.:)Ja hyvin menee. Kiitos vaan kysymisestä. :) Pojan etunimi on Roni ja toinen nimi on yhtä tavallinen, joten tytöllä on hieman erikoisempi nimi.:)

Yhteistyössä