Lapsen suusta :-D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:-D

Vieras
10v poikani tuli itkien koulusta kotiin ja sanoi, että "Minä en halua enää kouluun kun kaikki aina kiusaavat minua siellä. Tappakaa minut ettei minun tarvitse mennä enää kouluun".

[QUOTE="...";30221372]Miten sairas ihmisen pitää olla, että keksii tällaisen provon?[/QUOTE]

Mistä tiedät provoksi? Olin 10, kun pari vuotta nuorempi poika samasta talosta kertoi suunnitelleensa itsemurhaa useita kertoja koulukiusaamisen takia. Eli mielelläni kuulisin perustelusi?

[QUOTE="Miksi";30221960]Mistä tiedät provoksi? Olin 10, kun pari vuotta nuorempi poika samasta talosta kertoi suunnitelleensa itsemurhaa useita kertoja koulukiusaamisen takia. Eli mielelläni kuulisin perustelusi?[/QUOTE]

No tuskinpa tolla provolla tarkoitettiin sitä, että lapsi ei voisi noin ajatella. Provoa jutussa on se, että vanhempi pitäisi sitä hauskana...

[QUOTE="Miksi";30221980]Juu,juu juurihan laitoin tuohon toiseen viestiin, että tajusin. Mutta hyvä että väänsit vielä varmuuden vuoksi :D[/QUOTE]

No ei sitä sun toista viestiäs näkynyt silloin kun vastaustani väänsin :headwall: