Lapsen sukupuoli gallub

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
Mietin tässä, kun jostakin vauva-alan lehdestä luin jutun lapsen sukupuolesta, siinä sanottiin että 2.ja 3.en lapsen sukupuoli on taipuvainen seuraamaan 1.en lapsen sukupuolta, ja että jokin parin keskinäisessä kemiassa ja biologiassa voi vaikuttaa siihen, että tulee helpommin vaan toista sukupuolta, kuinka paljon palstalaisista on perheitä joissa vaan tyttöjä tai pelkästään poikia?

mulla yksi tyttö, joten ei viel oo tota vertailupohjaa, sukulaisissa paljon perheitä, joissa vaan tyttöjä tai vaan poikia. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
Mietin tässä, kun jostakin vauva-alan lehdestä luin jutun lapsen sukupuolesta, siinä sanottiin että 2.ja 3.en lapsen sukupuoli on taipuvainen seuraamaan 1.en lapsen sukupuolta, ja että jokin parin keskinäisessä kemiassa ja biologiassa voi vaikuttaa siihen, että tulee helpommin vaan toista sukupuolta, kuinka paljon palstalaisista on perheitä joissa vaan tyttöjä tai pelkästään poikia?

mulla yksi tyttö, joten ei viel oo tota vertailupohjaa, sukulaisissa paljon perheitä, joissa vaan tyttöjä tai vaan poikia. :whistle:

meillä on kaks ja kaks, ensin pojat ja sitten isäntä muutti kuulemma tekotekniikkaa ja teki nämä ihanaiset tyttöset....

meillä kaksi tyttöä. Mun vanhemmilla kolme tyttöä ja mainittakoon vielä, että mun äidin vanhemilla on kans kolme tyttöä. Miehellä on sisko ja kaks veljeä. Mun sisarella on yksi poika. Tällä pojalla taas on isänsä puolelta pelkkiä poikaserkkuja.

Yhteistyössä