lapsen sukupuolesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
mä voin tunnustaa, että oon aina halunnu pienen tytön,no nyt niitä on meillä kaksi :heart: kai se on se, kun on itse ollut tyttö ja se tyttöjen maailma lähempänä itseä, puhumattakaan miten ihanaa on pukea tyttö mekkoihin yms.sieviin vaattesiiin. jos saisin pojan, en vamaan tietäis yhtään miten sen kans ollaan :laugh:

mutta joo, tyttö on oman naiseuden jatke..samanlailla kuin miehille ehkä poika...

Ei ole tyttöjä, vaan pelkkiä poikia. Ihan kiva niiden kanssa on riehua ja rakentaa dublotorneja. En koe, että naiseus olisi tässä jotenkin kärsinyt - olenhan sentään perheen ainoa prinsessa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
mä voin tunnustaa, että oon aina halunnu pienen tytön,no nyt niitä on meillä kaksi :heart: kai se on se, kun on itse ollut tyttö ja se tyttöjen maailma lähempänä itseä
Tähän saakka kuulosti ihan tutulta. Kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi, musta alkoi kuitenkin tosi pian tuntua, että saadaan sittenkin poika. Ja aivan uskomatonta, miten nopeasti se alkoi tuntua maailman luontevimmalta asialta. Pian selvisikin, että poika tosiaan on tulossa. Nyt olen 2-vuotiaan pojan ikionnellinen äiti, jälleen raskaana, enkä yhtään panisi pahakseni, vaikka tulisi toinenkin poika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole tyttöjä, vaan pelkkiä poikia. Ihan kiva niiden kanssa on riehua ja rakentaa dublotorneja. En koe, että naiseus olisi tässä jotenkin kärsinyt - olenhan sentään perheen ainoa prinsessa ;)
Mun mies just sanoi, että ois hienoa, jos tulis toinenkin poika - he sitten miehissä pitäisivät musta huolta! (Ihan kuin tässä nyt huolenpitoa tarvitsisin, mutta ihana ajatus.)

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
mä voin tunnustaa, että oon aina halunnu pienen tytön,no nyt niitä on meillä kaksi :heart: kai se on se, kun on itse ollut tyttö ja se tyttöjen maailma lähempänä itseä
Tähän saakka kuulosti ihan tutulta. Kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi, musta alkoi kuitenkin tosi pian tuntua, että saadaan sittenkin poika. Ja aivan uskomatonta, miten nopeasti se alkoi tuntua maailman luontevimmalta asialta. Pian selvisikin, että poika tosiaan on tulossa. Nyt olen 2-vuotiaan pojan ikionnellinen äiti, jälleen raskaana, enkä yhtään panisi pahakseni, vaikka tulisi toinenkin poika.

juu niinhän se on, että se lapsi joka perheeseen syntyy, on juuri se jonka pitikin syntyä :heart:

No mulla esikoinen on poika ja häntä odottaessaan en toivonut kumpaakaan sukupuolta erityisesti.. Nyt odotan toista ja toivoisin tyttöä, koska lapsiluku on luultavasti sitten täynnä. Ei se poikakaan toki pettymys oisi, mutta vaihtelun vuoksi ja siksi että luultavammin aikuisena tytöt pysyvät läheisempinä äitiinsä kuin pojat, joilla omat vaimot vievät poikaa hieman kauemmas pojan vanhemmista :) Mutta olen erittäin tyytyväinen, että olen saanut pojankin, koska suurin osa pelkkien tyttöjen äideistä sanoo, etten ois poikaa halunnutkaan jne en osais hoitaa poikaa jne.. On se vaan niin valtavan ihanaa ja suuri rikkaus olla myös pojan äiti :)

Itsekkin esikoista odottaessa pelkäsin alkuun, että mitäs jos se onkin poika, miten ihmeessä sitä muka osaa hoitaa ja tehdä mitään pojan kanssa.
Noh, aloin näkemään unia poika vauvasta rv12 eteenpäin ja rakenneultrassa selvisikin varsin selvästi, että poika tulossa, se tuntuikin yhtäkkiä, ehkä kiitos unien, todella upealta ja täysin luontevalta asialta, eikä enään yhtään jännittänyt pärjääminen.
Sitten aloin odottamaan kuopusta ja oletin ja oikeastaan toivoin, että olisi poika, mutta tyttöä povailivat ja olin kyllä ajatusten kanssa aika kateissa, että no osaanko minä nyt yhden pojan jälkeen mitään tyttöä hoitaa ja mitenkähän mahtaa olla, teenkö tajuamattani tytöstä ihan kundin :lol:

Mutta kun tyttö sitten syntyi ja olin tottunut ajatukseen tytöstä, oli sekin ihan luonteva juttu ja en ole tehnyt tytöstä enempää tyttöä tai poikaa kasvatusmielessä, toki ihania hepeneitä ostanut kylläkin ;)

Uusimmat

Yhteistyössä