se riippuu ihan hoitopaikasta,meillä kun oli tipat jotka piti laitta 6-8 kerta pvässä niin ei voinu viedä tarhaan kun ne ei niitä siellä laitaAlkuperäinen kirjoittaja Hinni:Heti kun lääkkeet on aloitettu, saa viedä.
Mutta jos lääkäri ei saikkua anna, pakko se on viedä. Ja olen aina vienyt heti kun tipat on aloitettu.Alkuperäinen kirjoittaja niih:se riippuu ihan hoitopaikasta,meillä kun oli tipat jotka piti laitta 6-8 kerta pvässä niin ei voinu viedä tarhaan kun ne ei niitä siellä laitaAlkuperäinen kirjoittaja Hinni:Heti kun lääkkeet on aloitettu, saa viedä.
yleensä antaa jos ei niin pakko olla palkattomalla kotonaAlkuperäinen kirjoittaja Hinni:Mutta jos lääkäri ei saikkua anna, pakko se on viedä. Ja olen aina vienyt heti kun tipat on aloitettu.Alkuperäinen kirjoittaja niih:se riippuu ihan hoitopaikasta,meillä kun oli tipat jotka piti laitta 6-8 kerta pvässä niin ei voinu viedä tarhaan kun ne ei niitä siellä laitaAlkuperäinen kirjoittaja Hinni:Heti kun lääkkeet on aloitettu, saa viedä.
Alkuperäinen kirjoittaja niih:yleensä antaa jos ei niin pakko olla palkattomalla kotonaAlkuperäinen kirjoittaja Hinni:Mutta jos lääkäri ei saikkua anna, pakko se on viedä. Ja olen aina vienyt heti kun tipat on aloitettu.Alkuperäinen kirjoittaja niih:se riippuu ihan hoitopaikasta,meillä kun oli tipat jotka piti laitta 6-8 kerta pvässä niin ei voinu viedä tarhaan kun ne ei niitä siellä laitaAlkuperäinen kirjoittaja Hinni:Heti kun lääkkeet on aloitettu, saa viedä.