Lapsen silmätulehdus, koska veisit hoitoon?

Jaahas, silmätulehdusta liikkeellä..
Meen likan silmä rähmi eilen ja käskin miehen kattoo aamusti miltä näyttää.
No tämä oli vaan kattonu et vähän punottaa, hiukan ummessa ja vieny hoitoon :headwall: :headwall:
Hoitaja sit soitti hakemaan pois. Toivottavasti ei nyt levinny kaikkiin lapsiin..

Mikä miehiä vaivaa? |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Heti kun lääkkeet on aloitettu, saa viedä.
se riippuu ihan hoitopaikasta,meillä kun oli tipat jotka piti laitta 6-8 kerta pvässä niin ei voinu viedä tarhaan kun ne ei niitä siellä laita
Mutta jos lääkäri ei saikkua anna, pakko se on viedä. Ja olen aina vienyt heti kun tipat on aloitettu.

 
niih
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Heti kun lääkkeet on aloitettu, saa viedä.
se riippuu ihan hoitopaikasta,meillä kun oli tipat jotka piti laitta 6-8 kerta pvässä niin ei voinu viedä tarhaan kun ne ei niitä siellä laita
Mutta jos lääkäri ei saikkua anna, pakko se on viedä. Ja olen aina vienyt heti kun tipat on aloitettu.
yleensä antaa jos ei niin pakko olla palkattomalla kotona
 
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Heti kun lääkkeet on aloitettu, saa viedä.
se riippuu ihan hoitopaikasta,meillä kun oli tipat jotka piti laitta 6-8 kerta pvässä niin ei voinu viedä tarhaan kun ne ei niitä siellä laita
Mutta jos lääkäri ei saikkua anna, pakko se on viedä. Ja olen aina vienyt heti kun tipat on aloitettu.
yleensä antaa jos ei niin pakko olla palkattomalla kotona

Meille ei ole koskaan annettu saikkua silmätulehduksen vuoksi. Ja meillä on niitä tosi usein, vähintään joka toinen kuukausi. Kesällä onkin sitten lähes jatkuvasti. Tarhassa laittavat tipat tarvittaessa, jos on määrätty sellaisia tippoja, joita laitetaan monta kertaa päivässä. Edes mulle, vaikka olen hoitoalalla, ei annettu saikkua mun silmätulehduksen vuoksi. Siltikin, vaikka tartuntariski on aika suuri kun itsekin joutuu tippoja asiakkaille laittamaan. Vaikka käsidesiä käyttääkin, niin silti se tarttuu aika helposti.
 

Yhteistyössä