Lapsen siirtyminen pinniksestä lasten sänkyyn

Eli minkä ikäinen lapsi on silloin ollut?

Entä kun meidän lapselle usein hankalaa tuo nukkumaan meno, niin pysyykö siellä sängyssä vai miten?

Citymarketissa olisi jatkettava sänky 129e. Onko siitä kellään kokemuksia? Pysyykö lapsi siellä?

Mimosan äippä
Meidän neiti 1v4kk on nyt nukkunut pari päivää jatkettavassaan ja hyvin on siellä pysynyt. Osaa kyllä tulla itse pois sieltä mutta tietää kun sinne laitetaan että hänen kuuluu siellä pysyä ja nukahtaa... välillä itkee ja välillä ei niinkuin pinniksessakin. Aika vaikeaa sitä on ennustaa miten lapsesi siellä pysyy kun ei tunne nukutusmetodejanne ja lastasi. Itse kuvittelimme aluksi joutuvamme saattaman neitiä monta kertaa pakolla sänkyyn kun tulee sieltä pois mutta niin ei käynytkään.

Cittarin sängystä en osaa sanoa mitään.

äippä
Siitä sittarin sängystä en tiedä..
Oma poika oli noin vuoden kun siirtyi "tavalliseen" sänkyyn eikä mitään ongelmaa ole ollut. Pinnikseen ei halunnut kertaakaan takaisin ja mielellään on nukkunut omassa sängyssä. Meillä ei ole edes mitään turvalaitaa. POika on pysynyt sängyssä aina kiltisti. Mutta tiedän kaverini kertoman mukaan, että heillä kyllä sängystä juostiin heti tilaisuuden tullen pois, joten kai se on lapsikohtaista..
Joten.. Joskus se lapsi kuitenkin täytyy opettaa nukkumaan muuallakin kuin pinniksessä..

meillä esikoinen siirty n. 1 ½ vuoden iässä normaaliin sänkyyn ja ei ole pudonnut kertaakaan. :) tosin vieläkin (nyt ikää yli 3v) tulee sieltä yöllä pois ja meidän väliin, harvemmin edes herään siihen (jos herään niin vien takas omaan sänkyyn)... :/ mut nukkumaan asettu suht kiltisti sinne alusta lähtien.

Esikko siirrettiin noin 8kk iässä ja rauhoittui yöt heti :heart: oli huono nukkumaan pinniksessä!
Laitettiin sänky seinän ja meidän sängyn väliin niin ei päässyt tippumaan.
sitten kun oppi tulemaan pois sieltä niin siirrettiin erilleen

vieras
meillä typy tais olla kahden vuoden paikkeilla ja poika oli nyt lähes 3v. Meillä normaalia isompi pinnis. hyvin mahtuis vieläkin ja nukkuis paremmin siellä, mut pääsee itse nyt sängystä pois niin aamut on rauhallisempia.

Yhteistyössä