Lapsen sairastaminen ja hoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Lapsi räkäinen ja lämpöä 37,5. Jäisitkö kotiin huomenna? Itse aion jäädä, vaikka illasta lämpö laskisikin.

Pidätkö rajana yhtä kuumeetonta päivää vai miten määrittelette hoitoon menon?

Yksi kuumeton päivä riippuen lapsen voinnista. Jos kamalan räkäinen ja tukkoinen, niin hyvähän sen lapsen olis kotona sairastaa. Ei tule jälkitaudin vaaraa, eikä tartuta toisia siellä hoidossa.

Joo jäisin kans kotiin lapsen kans ja yks kuumeeton päivä. Meidän tyttö on kans ollu nyt viikon räkänen, kuumetta ei oo ollu kun yhtenä päivänä viime viikolla ja huomena pitäis mennä ekaa päivää uuteen hoitopaikkaan kun mulla alkaa kurssi. Saa nähdä mikä on hänen vointinsa kun tulee tänään isältään viikonlopun vietosta. Onhan se kotiin jäätävä jos on väsy kunnossa.

siis eihän lasta saa edes viedä hoitoon jos lämpöä on 37,5 ja kotona pitää olla niin kauan et on se yks kuumeeton päivä. meille ainakin tullu ihan lappu kotiin mis päiväkodista ja perhepäivähoitajilta on tullu huomautus et kipeitä lapsia ei saa tuoda hoitoon. eli meillä lapset on kotona niin kauan ku on kuumetta ja eivät ole kunnossa, en halua viedä puolikuntoisia lapsia hoitoon mis olis pakko olla ulkona jne. ei ne jaksais. mut meil kyl se et kun lapset joskus on kipeitä niin ne kyl sit kans on kunnolla kipeitä.

Yhteistyössä