Lapsen puolesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi raukkaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi raukkaa..

Vieras
Minkä ihmeen takia jotkut ottaa itelleen miehen ja vielä tekee sen ukon kanssa lapsen ,joka ei hyväksy edes naisen edellisen suhteen lapsia?? Tulipa taas nähtyä ja kuultua ku isäpuoli kävi lapseen kiinni ja huus pää punasena,kyll teki pahaa.. Ilmeisesti viel löi tai potkas lasta ku oli eka sen sisälle ajanu,huuto oli meinaa niin hirvittävä.
Nyt sit kyll on ihan varma et jos nään viel kerran saman kun äsken ni teen ls-ilmon.

öö..miksi pitää odottaa seuraavaa kertaa, että tekee ilmoituksen? Jos löi tai potkaisi lasta, eikö olisi aiheellista tehdä se ihan jo yhdestä kerrasta??! Ja varsinkin, KUN KERRAN NÄIT, ETTÄ ISÄPUOLI KÄVI LAPSEEN KIINNI!!

Tossa meidän naapuritalossa asuu nuori yh-äiti jolla on nelivuotias pieni poika.
Se tuli jostain sen muksun kanssa ja meni edeltä,muksu parkui ja huusi äitiä ja juoksi kymmeniä metrejä perässä.Akka huusi että vauhtia saatana nyt eikä taakseen vilkassu.
Kun se sai alaoven auki se tuuppas sen pojan ovesta sisään niin että se kaatu naamalleen siihen käytävälle.
Joka päivä näitä näkee.

Mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa??! Minä en ainakaan ole ikinä nähnyt vastaavaa, kun clivia sanoo, että "joka päivä näitä näkee".
Ilmoittakaa nyt hyvät ihmiset heti ls-viranomaiselle, kun tällaista tapahtuu!
Kuka sen tekee, elleivät ne ihmiset, jotka tuollaista todistavat??!

Voi ei... :( Jos tiedät, että kävi käsiks niin tekisit sen ilmon jo nyt. Vaikka olis vaan vahva epäilykin niin parempi tehdä heti. Vaikka täällä kuinka kitistään niistä "aiheettomista" ls-ilmotuksista..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin tosiaan tuota ilmoituksen tekemistä,toisaalta on varmaa aika ilmeistä et kuka sen ilmon teki ja saan sen hullun viel oveni taakse.

Ymmärrän, että pelottaa. Mutta kumpaahan teistä enemmän pelottaa sinua, aikuista ihmistä vai sitä pientä lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja --------------:
Mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa??! Minä en ainakaan ole ikinä nähnyt vastaavaa, kun clivia sanoo, että "joka päivä näitä näkee".

Sä et varmaan asu keskellä vuokrakasarmialuetta niinkuin minä.
Jos joka asiasta täällä tekis ilmoituksen,ei ehtis mitään muuta tehdäkkään.

Minä kyllä tekisin ilmoituksen heti. Tuskin on ensimmäinen tai viimeinen kerta ja vaikka olisikin, ei se oikein silti ole. Ja en minä ainakaan välittäisi siitä että tietääkö kuka on ilmoituksen tehnyt. Tärkintä lienee saada lapsi turvaan.
Mutta toi että joka päivä niitä näkee. Kerran olen nähnyt kun äiti läimäytti poikaansa kaupassa, eikä sekään mitenkään kovaa. Sekin oli aika järkytys itselleni, onneksi en joka päivä näe.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:

Ehkä en asukaan, mutta onko se, että sitä tapahtuu joka päivä, jokin selitys sille, että antaa asioiden vain olla ja ihmisten PAHOINPIDELLÄ lapsiaan!!?

Alkuperäinen kirjoittaja ---------------:

Ehkä en asukaan, mutta onko se, että sitä tapahtuu joka päivä, jokin selitys sille, että antaa asioiden vain olla ja ihmisten PAHOINPIDELLÄ lapsiaan!!?
..monelle voi tässä tilanteessa tulla se ongelma eteen että mitä jos käy minuun tai lapsiin kiinni..lapset leikkii ehkä itsekseen pihalla, itellä ei ole miestä joka tois turvaa j amuuttamaankaan ei pääse. menee elämä itseltä lj alapsilta helv..etin vaikeeks jos sa hullun peräänsä...en hyväksy lasten pahoinpitelyä j ailmo pitäs tehdä mutta kuka haluaa oman elämän ja mahdollisten lasten kustannuksella

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ---------------:

..monelle voi tässä tilanteessa tulla se ongelma eteen että mitä jos käy minuun tai lapsiin kiinni..lapset leikkii ehkä itsekseen pihalla, itellä ei ole miestä joka tois turvaa j amuuttamaankaan ei pääse. menee elämä itseltä lj alapsilta helv..etin vaikeeks jos sa hullun peräänsä...en hyväksy lasten pahoinpitelyä j ailmo pitäs tehdä mutta kuka haluaa oman elämän ja mahdollisten lasten kustannuksella

Juurikin omien lapsien turvallisuuden takia en ilmoitusta uskalla tehdä,lapseni on vielä lapsen kaveri ja leikkivät usein keskenään.

Yhteistyössä