Lapsen oksennuksen haju pois parisängystä,miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Eli petauspatjaan mennyt parit oksennukset, materiaali luonnonkumia, jonka päällä puuvilla-polyesteri päällinen, joka on pesty moneen kertaan jo. Haju palaa aina, kun patja ns. lämpenee elikkäs yöllä. Aamulla on jo kauhea oksun haju makkarissa.

Miten se luonnonkumi, kuinka se pestään? ja millä aineilla? Pesukoneeseen ei mahdu.

Älä osta niin kallista tai sit olisin vaik mielummin ilman petaria! Ei tollasta oikein mitenkään voi pestä. Lasten omat patjat menee kans roskiin jos sinne yrjöö!

[QUOTE="APUA";23284067]joo, mut sellanen petari maksaa n 400€ eikä nyt just oiskaan avaraa, että mielumin pesu ja ohjeita siihen kiitos :D[/QUOTE]

Onko tuon tyyppisessä patjassa edes pesuohjeita?
Noin kallis petari kannattaisi suojata tai lasten pitää nukkua omissa sängyissään.

Joo, ei ollut pesuohjeita siinä luonnonkumipetarissa, mutta sen päällisessä oli 40 astetta, jossa se on pesty jo moneen kertaan. Ongelmana on just tuo sisällys. Etikka vastauksesta kiitos! Kokeilussa on.

Minä oon pessyt petarin päälliisen koneessa normisti ja sen sisällön oon pessyt käsin. Hitaasti kuivuu, mut pari yötä ilman petaria on parempi vaihtoehto kuin ostaa uus, eikä ne halvemmatkaan petarit halpoja ole!

Yhteistyössä