K
kysym
Vieras
Tietääkö joku onko olemassa jotain tarra juttua yms. jolla voisi takkiin tullut viilto paikata? Jos on, niin mistä sellaista voi ostaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos vastauksista. Pitääpä seuraavan kerran katsoa cittarista kun siellä käyn. Osaatko vielä sanoa, että mistä osastolta niitä tarrapaikkoja löytyy? Urheiluvaate osastolta? Myyjiä kun noissa kaupoissa ei hirveästi näy..
Cittarista ostin eikä se pysyny millään kiinni. Het alko irrota kun vaate oli päällä ja käytössä. Tiiä millä ton puvun lahkeen paikkkais.
Muista(kaa) pyöristää kulmat niistä paikkakapuista, eivät ala repsottamaan niin helposti.
Minun kokemuksellani ne heijastintarrat irtoaa kyllä ihan ensimmäisen pesun jälkeen, mutta värilliset Nylon tarrapaikat ovat kestäneet hyvin pesua, jopa 40 astettakin.Heijasrintarra, kestää pesun 30asteessa. Vedenpitävä. Nimeltään: Nylon itseliimautuva korjauspaikka. Jostain nettikaupasta ostin joskus...
Minun kokemuksellani ne heijastintarrat irtoaa kyllä ihan ensimmäisen pesun jälkeen, mutta värilliset Nylon tarrapaikat ovat kestäneet hyvin pesua, jopa 40 astettakin.
Niitä löytyy jokaisesta vähän isommasta marketistakin, mutta kangaskaupoissa on paremmat värivalikoimat. Noita värillisiä olen käyttänyt jo vuosikausia, pitävät vettä, alunperin ne on kai tarkoitettu kuravaatteiden korjaukseen (markettien värivalikoima on pitkälti rukan perusvärit), ainakin niissä oli alkujaan sadevaatteiden korjaukseen.
Jos sopivaa väriä ei löydy, niin silloin voi leikellä jonkin sopivanlaisen kuvion koristeeksi. Poikien polvien paikkauseen olen pääasiassa käyttänyt.