lapsen kuori takkiin tullut viilto. Voiko korjata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysym
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eurokankaasta olen muistaakseni ostanut sellaisia mustia tarrapaikkoja. En tiedä, onko muita värejä saatavana. Itse, kun olen vain paikkaillut mustia housuja (ticketeissä ei prkl sentään kestä polvet yhtään).

Kiitos vastauksista. Pitääpä seuraavan kerran katsoa cittarista kun siellä käyn. Osaatko vielä sanoa, että mistä osastolta niitä tarrapaikkoja löytyy? Urheiluvaate osastolta? Myyjiä kun noissa kaupoissa ei hirveästi näy..

minä olen ostanut noita tarroja vaikka mistä löytyy tokmanneista ja no ihan kaikkialta ja missä väreissä :) On muuten ihan käteviä liimata mihn vain ja kestää toimii jopa nimilappuina ;)

Heijasrintarra, kestää pesun 30asteessa. Vedenpitävä. Nimeltään: Nylon itseliimautuva korjauspaikka. Jostain nettikaupasta ostin joskus...
Minun kokemuksellani ne heijastintarrat irtoaa kyllä ihan ensimmäisen pesun jälkeen, mutta värilliset Nylon tarrapaikat ovat kestäneet hyvin pesua, jopa 40 astettakin.

Niitä löytyy jokaisesta vähän isommasta marketistakin, mutta kangaskaupoissa on paremmat värivalikoimat. Noita värillisiä olen käyttänyt jo vuosikausia, pitävät vettä, alunperin ne on kai tarkoitettu kuravaatteiden korjaukseen (markettien värivalikoima on pitkälti rukan perusvärit), ainakin niissä oli alkujaan sadevaatteiden korjaukseen.

Jos sopivaa väriä ei löydy, niin silloin voi leikellä jonkin sopivanlaisen kuvion koristeeksi. Poikien polvien paikkauseen olen pääasiassa käyttänyt.

Minun kokemuksellani ne heijastintarrat irtoaa kyllä ihan ensimmäisen pesun jälkeen, mutta värilliset Nylon tarrapaikat ovat kestäneet hyvin pesua, jopa 40 astettakin.

Niitä löytyy jokaisesta vähän isommasta marketistakin, mutta kangaskaupoissa on paremmat värivalikoimat. Noita värillisiä olen käyttänyt jo vuosikausia, pitävät vettä, alunperin ne on kai tarkoitettu kuravaatteiden korjaukseen (markettien värivalikoima on pitkälti rukan perusvärit), ainakin niissä oli alkujaan sadevaatteiden korjaukseen.

Jos sopivaa väriä ei löydy, niin silloin voi leikellä jonkin sopivanlaisen kuvion koristeeksi. Poikien polvien paikkauseen olen pääasiassa käyttänyt.

meillä on hyvin pysynyt lapsen housuissa heijastintarratkin :)

Partioaitasta saa ostaa 2 tarralappua hintaan 7€. Ovat goretex-laatua joten ei vuoda läpi. Ainut ongelma on tullut siinä jos tarran ei anna tarttua kunnolla tai kangas ei ole rutikuiva, sillon saattaa tarra lähteä irtoomaan.

[QUOTE="Jenis";29558600]Ihan Cittarista/Prismasta saa noita tarrapaikkoja, ovat vedenkestäviä ja pitävät yllättävän hyvin :) Ja on monenvärisiä.[/QUOTE]

Jeps eikä ole edes kallita.Siitä voi itse leikata tarvitsemansa kokoisen ja muotoisen paikan.

Yhteistyössä