Ä
-äiti-
Vieras
En tiedä muistatteko asiaa? Lasta kiusattu vuosia koulussa ja kukaan ei tehnyt asian eteen mitään. Rehtori suojeli pääkiusaajaa (ei laittanut kotiin viestiä kiusaamisesta pyynnöistäni huolimatta, seliviskin, että on "kollega"), opettaja pesi kätensä heti alkuunsa ja ilmoitti, että hänellä ei ole aikaa näihin puuttua.. Koulutoimenjohtaja ei ottanut kantaa jne.
Siis aivan per....seestä koko homma kokonaisuudessaan!
Asian tilanne nyt se, että lapsi vaihtoi koulua ennen joulua ja nyt asiat on paremmin kuin hyvin
Tosin kiusaaja tunki samaan harrastukseen ja sielä kiusaaminen jatkuu aina, kun ei valmentaja ole paikalla..
Mutta itse asiaan. Olen nyt saanu monelta taholta neuvoja alkaa tekemään valitus opettajan ja rehtorin toimista. Rehtorilla on kuulemma jo pari varoitusta takana.
Mutta miten tämä valitus tehdään? Koulutuslautakunnalle ilmeisesti? Osaisiko kukaan teistä neuvoa asiassa hieman? Tai mistä voisin kysyä apua/neuvoa valituksen tekemiseen?
Siis aivan per....seestä koko homma kokonaisuudessaan!
Asian tilanne nyt se, että lapsi vaihtoi koulua ennen joulua ja nyt asiat on paremmin kuin hyvin
Mutta itse asiaan. Olen nyt saanu monelta taholta neuvoja alkaa tekemään valitus opettajan ja rehtorin toimista. Rehtorilla on kuulemma jo pari varoitusta takana.
Mutta miten tämä valitus tehdään? Koulutuslautakunnalle ilmeisesti? Osaisiko kukaan teistä neuvoa asiassa hieman? Tai mistä voisin kysyä apua/neuvoa valituksen tekemiseen?