Lapsen kaverien vierailut yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä kaivataan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä kaivataan

Vieras
oon tässä tänään pohtinut, että kun lapseni kaveri halusi tulla kanssamme rannalle. Otin hänet mukaan kun ovat hekin ottaneet mun lapsen mukaan. Erona on vaan että heillä on auto käytössä,matka rannalle kestää n.10-15min autolla.
Me mennään kahdella bussilla, matka kestää n.45min vaihtoineen/suunta.
Meinasin jo alkaa itkemään paluumatkalla kun meni hermot siihen riehumiseen, mikään ei mennyt perille mitä sanoin.

Muutenkin, olisin halunnut touhuta jotakin lapseni kanssa KAHDEN, kun hän nykyään viipottaa päivät pitkät ulkona, ja käy kotona syömässä, sekin kiukkuamisen kanssa.

Rannalle, konserttiin ym hän ei oikein edes suostu lähtemään, mutta yleensä meillä on kivaa.

Olenko törkeä jos en ota lapseni kavereita mukaan? Meille saa kyllä tulla leikkimään yms.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä kaivataan:
Olenko törkeä jos en ota lapseni kavereita mukaan? Meille saa kyllä tulla leikkimään yms.
Ette sit vaan lähde rannalle, jos on mahdollista, että joku muukin kampeaa mukaan.

Itse en edes uskaltais ottaa vastuulleni vieraiden lapsia rannalle. Enkä antaisi omia lapsiani tpoisten vastuulle. Hukkuvat vielä.

Itse en olekaan koskaan pyytänyt että pääsisi mukaan vaan tän perheen lapsi on tullut pyytämään mun lasta heidän mukaan. Onko mun siis aina otettava joku kaveri mukaan ja unohdettava yhdessä tekemiset kokonaan oman lapsen kanssa. Erilaistahan se on jos joku kaveri on mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse en olekaan koskaan pyytänyt että pääsisi mukaan vaan tän perheen lapsi on tullut pyytämään mun lasta heidän mukaan. Onko mun siis aina otettava joku kaveri mukaan ja unohdettava yhdessä tekemiset kokonaan oman lapsen kanssa. Erilaistahan se on jos joku kaveri on mukana.

voi hupsu.nyt järki käteen. :)
ei tietenkään tarvitse otta mukaan ketään reissuille.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

voi hupsu.nyt järki käteen. :)
ei tietenkään tarvitse otta mukaan ketään reissuille.

Tuntuu niin tyhmältä kieltäytyäkään, mutta tää reissu Taas todisti että mieluummin jään kotiin kuin lähden kahden kiljuvan lapsen kanssa rannalle. Ja kuten äskeiseen ketjuun jo kirjoitin, rv takana 22 ja aina kun yritän liikkua, alkaa supistella mahassa. Oon siis käytännössä vuodelevossa. Nää biitsi reissut on ainoita vaihteluita päiviin, ja silloinkin kävely todella vaikeaa ja hidasta. Vedessä pystyn onneksi olemaan.
Eriasia olisi mennä vaikka parikin kertaa päivässä rannalle, toinen jonkun kaverin kanssa, toinen oman perheen kesken, autolla, matka sen 10min. Mutta kun se on kokopäiväreissu meiltä...

Yhteistyössä