Lapsen kaveri reissuun mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Onko teidän lapsen kaveri otettu joskus jollekin reissulle mukaan? Tai oletko itse antanut lapsesi reissuun esim. naapurin matkaan?

Meillä siis aikeena lähtä poikien kans vesipuistoon, ja mietittiin, et ilkiäisköhän pyytää naapurin poikaa messiin.

tottakai ilkiää! Itse olsisin hirveen kiitollinen jos joku pyytäis meidän lasta mukaansa kesälomareissuun, itsellä kun ei ole lomaa eikä näin ollen reissujakaan. Mielellään ottaisin (jos siis reissuun pääsisin) jonkun kaverin mukaan, olishan se kivempi touhuta yhdessä kuin yksin. Tosin varmaan pitäis varautua että jotain joutuis sitten kustantamaan tälle vieraallekkin reissussa, kun yllättäviä rahareikiä tulee aina, esim ylimääräinen pysähdys syömään tms.

Niin ajattelin, että sanoisin, että se sisäänpääsymaksu ja sit kerran syötäis jossain tyyliin Raxissa, niin olis budjettina. Että matkakustannuksiinkaan ei oo tarvista osallistua jos ei iha välttämättä halua.

Pojille tosi hyvä kaveri tää naapurinlaps, ja sen verran tiedän, että ihan hirveästi eivät ole päässeet reissailemaan :)

Joo, oon ottanut ja voisin päästää, mutta riippuu täysin perheestä ja kuinka hyvin tunnen kyseisen perheen.
Esim. esikoista on pyydetty mukaan uimaan, mutta ei olisi tullut mieleenikään päästää, koska tiedän, että äiti ei huolehdi edes omista lapsistaan saatikka toisista.
Mutta, eräs toinen perhe pyysi mukaan uimaan, päästin, koska tiesin, että he huolehtivat lapsista.
Toivottavasti joku ymmärsi tästä sepostuksesta jotain :saint:

Joo...
Mitään bensarahoja en kyllä todellakaan pyydä, saa kulkea ihan ilmaiseksi lapset...
En myöskään itse pyytele useinkaan mitään hampparirahoja tms. Jos nyt johkin menee missä kallista (huvipuiston ranneke) tms., niin en ala muille maksaan mutta muutamia euroja en ala pyyteleen, voin tarjota ruuat lapsille

Yhteistyössä