Lapsen kanssa kaksin etelän lämpöön ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mama

Vieras
Tuhoon tuomittu idea ?
Tekis mieli niin etelän aurinkoon kaksin lapsen kanssa ( olen yh, 1 lapsi )
Mutta lapsi on vasta 5, ei osaa uida...mutta vesipeto on kovasti, altailla pitää päivystää.
Onko ihan hullun hommaa...? Jaksaisinko viikon lapsen ehdoilla ?
En välitä bilettää, mutta shoppailu olisi ihanaa...
Onko kukaan ollut näin reipas että kaksin pikkumuksun kanssa viikon reissulla ?

Kyllä lähtisin asenteella, että muksun ehdoilla mennään. Ei kokemusta, mutta me lomaillaan perheellä vanhemmat ja kaksi alle 3 v. Lasten ehdoilla mennään täysin, kun molemmat niin vahdattavia. Tietysti voisit kysyä mummoa tai jotain mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä lähtisin asenteella, että muksun ehdoilla mennään. Ei kokemusta, mutta me lomaillaan perheellä vanhemmat ja kaksi alle 3 v. Lasten ehdoilla mennään täysin, kun molemmat niin vahdattavia. Tietysti voisit kysyä mummoa tai jotain mukaan.

On totaalisen eri asia reissata 2 aikuisen ja kahden muksun kuin yksin muksun kanssa ! Lapsessa on 100% kiinni ilman taukoja.
Tätä mietin eniten...
En halua ketään muuta mukaan, kaksin mennään jos mennään !

Kyllähän tuon kanssa pärjää helposti! Viime kesänä 2,5 vuotiaan kanssa viikko Mallorcalla, eihän se nyt reissussa ole sen kummempaa kuin kotonakaan. Tosin siis kotona meillä 2 aikuista, reissussa olin yksin. Ei muuta kuin matkaan vaan! Mallorca muuten voisi olla teillekin hyvä kohde!

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
siis 5 vuotiaan kanssa?
miksi et pärjäisi?

No vaikka sitä etten itse voisi uida vetoakaan kun on vahdittava lasta altailla/ meressä kuin haukka !
Pikku reissuja on tehty, viikko tuntuu pitkältä. Olen kai varsinainen arkajalka !

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Mene johonkin hotelliin, jossa on niitä lastenkerhoja ja laitat lapsen sinne niin saat hetken omaa aikaakin esim. ostoksilla käyntiin tms.

Ihanaaaaaaa nää olin unohtanut kun en ole reissannut lapsen kanssa vielä.

Onhan sitä kotonakin koko viikon "kiinni" lapsen kanssa :xmas:
Kyllä ehdottomasti lähtisin jos olisi mahdollista. Kivempi tietysti olisi ottaa vaikka joku ystävä tai mummo tms. mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kummastunut:
Täh. Tottakai lähdet! Ite ole matkustanut 3kk vauvan kanssa yksin. Ei pitäs viisivuotias olla onglema.

3kk ikäinen ei juokse karkuun eikä tarvii pelätä että se hukkuu altaalle. Sen ikäinen nukkuu suurimman osan päivästä eikä tartte pelätä mitään vatsavaivoja kun se syö vaan tissiä. On vähän eri asia olla reissussa 3kk ikäisen kanssa kuin 5v kanssa.

Uusimmat

Yhteistyössä