Lapsen kans vaikeuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
Musta tuntuu että lapseni vihaa mua. Ei kuuntele yhtään mitä sanon, kiukuttelee, riehuu, ärsyttää mölisemällä ja tekemällä kaikkea minkä tietää mua ärsyttävän, esim. naksuttelee kielellä ja iltaisin riehuu vaikka olis ollut lenkilläkin. Tyttö on kuusvuotias, mutta ollut syntymästä asti vaikea tapaus. Eskarissa käyttäytyy hyvin, sama oli tarhassa. En oo uskaltanut mennä neuvolaan tms. koska siitäkin tehtiin heti ls-ilmoitus, kun aikoinaan menin puhumaan sinne masennuksestani. Isänsä ei ymmärrä, kun ollaan erottu eikä ota lapsia kuin silloin tällöin luokseen. Omien vanhempien kanssa ei olla tekemisissä, asuvat kaukana muutenkin. Mitä tehdä kun usein tuntuu että mun pää hajoaa?

siis ei kuuntele ja mölisee yms koko ajan? usein? vai joskus? jos joskus niin sellasta se on. jos usein tai jatkuvasti niin sit voi s olla jotain ongelmaa. jaksatko olla hänen kanssaan aidosti?

mä sain tänä aamuna nyrkistä naamaan 7vuotiaalta(oma lapsi), eikä oo kovin epätavallista häneltä reagoida tolloin itselle epämiellyttäviin asioihin, no sellasta tää adhd arki tällä hetkellä välillä on. helpottaa kuulemma ajna kanssa. no viimeistään 11vuoden päästä kun täysi-ikäisenä on itse itsestään 100%vastuussa,sitä odotellessa on vain tehtävä parhaansa.

voimia sinulle. _ :)

Ns. häiriköi joka päivä ja varsinkin iltaisin. Eikä kuuntele yhtään äitiään, samat asiat pitää toistaa moneen kertaan kun taas jossain eskarissa käyttäytyy kuin enkeli. Luonteelta on temperamenttinen. Mun seura ei oo tyttöä oikein kiinnostanut koskaan, leikkii vaan siskonsa kanssa aina. Tukea tarvitsisin, mutta mistä sitä saisin?

Kuin meidän arjesta olisivat molemmat kirjoittaneet. Meilläkin adhd-lapsi ja lääkitystä aloitellaan.

Soita aika terveyskeskukseen ja puhu lääkärille. Voimia!!!