Lapsen kaappausyritys IKEAssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kukaan muu kuullut huhua, että Tampereen Ikeassa olisi tässä jokin aika sitten kuuluteltu nelivuotiasta lasta useaan kertaan, sitten kaikki ovet lukittu ja lapsi löytynyt vessasta alastomana ja hiukset ajeltuna?

Kuulin tällaista kahdelta eri taholta, ja vähän jäin ihmettelemään, miten ei moista ole enempää julkisuudessa jos tuossa on perää...

Joo, tän takanahan on se täälläkin palstaillut lapseton nainen, joka teki yhteen aikaan useita avauksia siitä, kuinka sitä inhottaa käydä Ikeassa kun siellä törmää aina lapsiperheisiin tai raskaana oleviin...

Ei voi olla totta, nytkö tää on tapahtunut Tampereella :D Kuka tätä vanhaa kaupunkilegendaa jaksaa oikein uskoa ja levittää. Ja kuten ap totesi, eiköhän seiska olisis jo repinyt isot otsikot, jos yksikään näistä tarinoista olisi edes osittain totta. Mä kuulin tän jutun jo viisi vuotta sitten, mut silloin kyseessä oli Haaparannan Ikea. Vähän erilaista versiota olen kuullut myös Disneylandista :)

Viimeksi tää tais tapahtua Ideaparkissa kun täällä palstalla oli tästä aiheesta avaus.

Onkohan se aina se sama lapsi jota kaapataan? Oi voi, traumaattinen lapsuus kun hänet on kaapattu mun tiedon mukaan ainakin Ideaparkissa, Sellossa, Stockmanniilla, Koskikeskuksessa, Tampereen Sokoksella ja nyt vielä Ikeassakin?

Niin joo, joskus kaveri kertoi ihan tosissaan tarinasta versiota, jossa joukko ulkomaalaisia on ollut siellä IKEAn vessassa värjäämässä kaapatun lapsen hiuksia tummiksi..
Juu, lapsenkaappaajat tosiaan jää värjäilemään pentujen hiuksia yleisiin vessoihin, kun se vaan on niin hyvä tapa välttää huomiota..:D

[QUOTE="huoh";23056362]Paitsi et se Haaparannan Ikean juttu on täyttä totta.

Siksi ei ole ollut suomen lööopeissä, koska tapahtuma sattui RUOTSISSA! :headwall:[/QUOTE]

Ai, tapahtuiko tämä ajalla ennen internettiä, kun ei siitä löydy Ruotsin nettilehdistäkään mitään?

Siksi ei ole ollut suomen lööopeissä, koska tapahtuma sattui RUOTSISSA! :headwall:[/QUOTE]

Höpöhöpö :D

Niin suomessahan ei ikinä kirjoiteta uutisia ulkomailla tapahtuneista asioista. :D

No mä en kyllä ole nähnyt Ruotsinkaan lehdissä siitä mitään juttua ja sentäs säännöllisesti niitä luen. Mutta olen kyllä nähnut RUOTSALAISESSA lehdessä jutun, jossa ko.tapahtuma kiistettiin ja kerrottiin sen olevan vain perätön huhu. Että se siitä Haaparannan Ikean kaappauksesta :D

...Vai ajattelitko, ettei palstamammat tiedä Haaparannan olevan Ruotsissa :whistle:

Juu kato, Suomi on sellainen perähikiä että täältä kyllä leviää esim. ulkoministerin tekstiviestittelyt blondille maailman joka kolkkaan mutta tänne ei muualta uutisia tule.

Anteeks vain, mutta ei ole totta! Eikä ole ollu täällä Ruotsissa lööpeissä, eiku olihan siitä juttua. Poliisit ilmoitti että on ihan huuhaa juttu, eli ei totta!

[QUOTE="www";23056465]

...Vai ajattelitko, ettei palstamammat tiedä Haaparannan olevan Ruotsissa :whistle:[/QUOTE]

Mä en tiennyt ettei haaparanta oo suomessa, mutta mä oon kyllä ihan käsittämättömän huono maantiedossa. Mulla ei esim. oo mitään hajua missä on vaikka joensuu, jyväskylä tai kuopio. :D Mun loogisen oletuksen mukaan kaikki suomenkieleisellä nimellä varustetut paikat on luonnollisesti suomessa. :D Mutta en mä silti usko tollasiin juttuihin vaikka ois tapahtunu minkä maan jokaisessa ikeassa.

Yhteistyössä