N
"Nanna"
Vieras
Lapseni isä on hyvä tyyppi ja en halua häntä vaikeuksiaan. En siis koe tarpeelliseksi (lapsenkaan takia) vetää mitään viranomaisia tähän. Lapsen isä sanoo aina kun muistutan elareista "joo pitäs maksaa.. mulla vaan on nyt niin paljon kuluja, kun pitää maksaa opintutkia takasi kelalle yms". Hänellä on silti vakityö. Uskon kyllä, että rahatilanne lapseni isällä on varmasti tiukka ja ehkä yrittääkin maksaa aina kun muistaa.
Hänen tulonsa ovat niin suuret, ettei kela maksa mitään mulle. Eli ei kannata ehdottaa kela.
Kun mäkin tarvitsen ne elarit. Olen itse opiskelija. Mä ostan lapselle KAIKKI vaatteet, lelut, maksan harrastukset, harrastusvälineet yms. Lapsen isän äiti, eli mummo siirtää aina silloin tällöin rahaa lapsen tilille. Ennen joulua laittoi esim. 100e ja nämä olen yleensä laskenut isältä tulleiksi elareiksi, vaikka ei niitä olekaan.
Hänen tulonsa ovat niin suuret, ettei kela maksa mitään mulle. Eli ei kannata ehdottaa kela.
Kun mäkin tarvitsen ne elarit. Olen itse opiskelija. Mä ostan lapselle KAIKKI vaatteet, lelut, maksan harrastukset, harrastusvälineet yms. Lapsen isän äiti, eli mummo siirtää aina silloin tällöin rahaa lapsen tilille. Ennen joulua laittoi esim. 100e ja nämä olen yleensä laskenut isältä tulleiksi elareiksi, vaikka ei niitä olekaan.