lapsen ihottuma jne, neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma89"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma89"

Vieras
Viime flunssan yhdeydessä, lapselle ilmesty korvien taakse+poskiin ihottumaa.
Aikasemmin näin ei ollut käynyt.
Nyt flunssa kestänyt 4päivää ja ihottumaa tullut samoihin kohtiin, räkää ja yskää jne. Mistä tää ihottuma johtuu ja veisinkö kuitenkin lääkäriin, haroo korvia ja on itkunen. Muutenkin kova vesiripuli tulitoho kaupan päälle :/ lapsi 3v.

Ei sinun nuin vähäsestä ihottumasta tarvi lähtä lääkäriin. Laita perusrasvaa. Jos oikeen kuiva niin paksumpaa rasvaa tai sipaus kortisoonia.
Maitohappoja anna tuohon ripuliin ja vältä maidon antamista.

No miksi heti huomenna pitää sinne tk:n mennä? Siis jos lapsen vointi ihan ok flunssaoireita ja ripulia lukuunottamatta. Mä en voi ymmärtää ihmisiä jotka on heti ryntäämässä sinne lääkäriin kun lapsi vähän kipeä. Tuskin se lapsi nyt siihen kuolee jos vähän ihottumaa on siellä kasvoissa. Eri asia jos selkeesti valittaa esim niitä korvia mutta jonkun ihottuman takia en nyt kyllä lääkäriin menisi.

Siis lapsi valittaa korvia, ja raapii niitä. en tiedä onko kipu korvassa vai itse ihottuman takia kipu sanaa käytetään, ilmeisesti kutiavaa ihottumaa. Lapsella on päiväntulematta ripuli ja taas alkaa, ja on silloin todella vaivainen tietenkin kun mahaa kiertää. Viimeeksi flunssan yhteydessä tuli se kurkunpääntulehdus+korvatulehdus. mutta seurataan...

[QUOTE="mamma89";26209881]Siis lapsi valittaa korvia, ja raapii niitä. en tiedä onko kipu korvassa vai itse ihottuman takia kipu sanaa käytetään, ilmeisesti kutiavaa ihottumaa. Lapsella on päiväntulematta ripuli ja taas alkaa, ja on silloin todella vaivainen tietenkin kun mahaa kiertää. Viimeeksi flunssan yhteydessä tuli se kurkunpääntulehdus+korvatulehdus. mutta seurataan...[/QUOTE]

Kuulostaa aivan D-vitamiinin aiheuttamilta oireilta. Ripulia, vatsavaivoja, ihottumaa, kutinaa.

Yhteistyössä