Lapsen hoito ja työ vievät kaiken energia, en jaksa enää miestäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Kaikki voimani menevät vaativan lapsen ja vaativan työn hoitamiseen, minulla ei riitä enää voimia yrittää huoltaa parisuhdetta. Eroamme siis. Surullista, mutta totta. En todellakaan jaksa enää kaiken tämän arjen pyörityksen lisäksi yrittää miellyttää miestä ja avata haaroja...hohhoijaa :P

No meillä ei ole seksiä ollenkaan. viimeksi joulukuun alussa matkalla lontoossa.
Ukon ja oma työ vaativaa. Siinä pitää se kersakin hoitaa.
No onko seksi se ainoa asia, miksi eroatte? Lapsi hoitoon ja seksia peliin.
Jos seksin puute on ainoa niin muutenkin huonosti menee.

No eikö se ukko yhtään auta lasten kanssa? kerro rehellisesti miksi et jaksa sekstailla, ehkä se tajuaa että tarvitet apua arjessa.

Ja oikeasti, mielestäni olet lapsille ehdottomasti velkaa sen että yritätte pitää suhteen kasassa ja tarjota heille ehjän kodin. Jos kyse on vaan tosiaan seksistä.

Miks te päästätte ne muksust parisuhteen väliin kiilaamaan? Penskat ajoissa unille ja itse vällyjen väliin pelehtimään. Unohtakaa Salkkarit ja muut pakolliset tv-ohjelmat, ja keskittykää arjessakin toisiinne. Niin ja tietsikat kiinni!

Miks te päästätte ne muksust parisuhteen väliin kiilaamaan? Penskat ajoissa unille ja itse vällyjen väliin pelehtimään. Unohtakaa Salkkarit ja muut pakolliset tv-ohjelmat, ja keskittykää arjessakin toisiinne. Niin ja tietsikat kiinni!

Noh minun mielestä lapsi menee aikuisen miehen edelle tärkeysjärjestyksessä!! Jos ei perheessä osata jakaa tehtäviä niin että kummallakin vanhemmalla on hyvä olla niin saa olla ilman seksiä jos ei tajua.

Äiti/Isä on vastuussa pienestä ihmisestä joka ei vielä osaa pitää huolta itsestään. Jos yhdeltä ihmiseltä menevät voimavarat tämän pienen ihmisen terveyteen, vaatetukseen, ruokkimiseen yms yms. ei sitä jaksa enää toisen aikuisen ihmisen tarpeita täyttää.... käyttäköön aikuinen omaa kättä onneen.

Ja puhua pitää!!! Ei toisen ajatuksia voi tietää ja arvuutella ei kannata kun ei ne osu kohdalleen kuitenkaan. Kerrotaan toiselle että on väsynyt henkisesti/fyysisesti että eikös jaettaisi näitä kotihommia tasapuolisemmin. Ja suunnitella vaikka yhteinen viikonloppu/hetki yhdessä...

Ja toista pitää haluta ja näyttää että välittää, ei vain sanoa että "levitäppä haarat mää tuun nyt"

Minun mielipide olisi tämmöinen....

[QUOTE="Pomm";23650072]Noh minun mielestä lapsi menee aikuisen miehen edelle tärkeysjärjestyksessä!! Jos ei perheessä osata jakaa tehtäviä niin että kummallakin vanhemmalla on hyvä olla niin saa olla ilman seksiä jos ei tajua.

Äiti/Isä on vastuussa pienestä ihmisestä joka ei vielä osaa pitää huolta itsestään. Jos yhdeltä ihmiseltä menevät voimavarat tämän pienen ihmisen terveyteen, vaatetukseen, ruokkimiseen yms yms. ei sitä jaksa enää toisen aikuisen ihmisen tarpeita täyttää.... käyttäköön aikuinen omaa kättä onneen.

Ja puhua pitää!!! Ei toisen ajatuksia voi tietää ja arvuutella ei kannata kun ei ne osu kohdalleen kuitenkaan. Kerrotaan toiselle että on väsynyt henkisesti/fyysisesti että eikös jaettaisi näitä kotihommia tasapuolisemmin. Ja suunnitella vaikka yhteinen viikonloppu/hetki yhdessä...

Ja toista pitää haluta ja näyttää että välittää, ei vain sanoa että "levitäppä haarat mää tuun nyt"

Minun mielipide olisi tämmöinen....[/QUOTE]
Mun mielestä perheen perusta ja samalla lasten hyvinvoinnin perusta on terveellä pohjalla oleva parisuhde. Ja siihen kuuluu vanhempien välinen läheisyys. Aikuinenkin saa kaivata kosketusta vaikka siihen elämään kuinka olisi tullut lapsi. Ei lapsi vie aikuisen "ihmisoikeuksia" jos vie niin ei ihme jos voidaan huonosti. Lapsi hoidetaan ensin, mutta aikuiselle ON LÖYDYTTÄVÄ myös vuoro. Monasti äiti on tyytyväinen kun saa läheisyyttä, hän kaappaa sen lapseltaan. OK, lapsi saa läheisyyttä ja äiti - mutta unohtuiko tuossa symioosissa joku olellinen perheenjäsen?? Liian usein unohtuu. Enkä puhu seksistä pelkästään.

Parisuhde paranee kosketuksella | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi

[QUOTE="Pomm";23650072]Noh minun mielestä lapsi menee aikuisen miehen edelle tärkeysjärjestyksessä!! Jos ei perheessä osata jakaa tehtäviä niin että kummallakin vanhemmalla on hyvä olla niin saa olla ilman seksiä jos ei tajua.

Empä kummastele jos parisuhde on kuralla...lapset syntyvät miehen ja naisen liittoon ja siinä on perusta. Jos perusta antaa rapistua ja keskittyy vaan koreaan tupaan niin ongelmia on luvassa. Lapsen asiat hoidetaan ensin mutta olkoonkin miten vaan niin puolisoiden tulisi olla tärkeimpiä toisilleen.

[QUOTE="joo";23650139]Empä kummastele jos parisuhde on kuralla...lapset syntyvät miehen ja naisen liittoon ja siinä on perusta. Jos perusta antaa rapistua ja keskittyy vaan koreaan tupaan niin ongelmia on luvassa. Lapsen asiat hoidetaan ensin mutta olkoonkin miten vaan niin puolisoiden tulisi olla tärkeimpiä toisilleen.[/QUOTE]

Lisään vielä että jokainen parisuhteelle annettu hetki tuplaa lapsen onnea pitkässä juoksussa. Meinaan epäilisimpä että onnellisimmat lapset tulevat perheistä joissa isä ja äiti on onnellisia. Ei tartte tohtorin väikkäriä tästä aiheesta tehdä.

Ja taivaan tosi on että aikuinen ihminen tarvitsee toisen aikuisen kosketusta, ei pelkästään seksin mielessä, vaan ihan normi arjessa, suukkoja, halauksia, helliä kosketuksia. Mutta osa äidesitä tuntuu antavan näitä vaan lapselleen, miksi niin? Miksi se puoliso ei olisi yhtäoikeutettu, puolin ja toisin.

Lapset tietysti ensin, mutta kyllä minä ainakin rakasta puolisoakin hellin. Kyllä lapsetkin voi paremmin kun vanhemmilla menee mukavasti. Lapset kun aistii kaiken. Kyllä minä vielä yrittäisin enkä heti olisi eroamassa.

Puhukaa ja ottakaa lomaa. lähtekää kahdestaan matkalle ja lapsi hoitoon.

Mites suu pannaan jos sä hieman kiehnäät mieheltä seksiä ja mies tokasee sulle että mene omalle kädelle, en nyt jaksa?

No kukaan ei jaksa jos joutuu yksin kantamaan vastuun. Silloin ei ole paljon edes mielenkiintoa antaa miehelle aikaa. En mä ainakaan suostuisi sellaiseen, mieshän on silloin yksi lapsi lisänä, joka pitää hoitaa. Toisekseen täytyy opetella ottamaan lastenkin kanssa rennommin. Jos tuntuu, että on liian väsynyt, kannattaa päästää itseään helpommalla ja lintsata joistakin hommista.

Tosiaan jos sä olet yksin kaiken hoitanut ja sen päälle mies vaatii illalla avaamaan haarat, ei ole se reilua. Mutta sunkaan ei kannata yrittää yksin tehdä kaikkea, vaadit miehesikin kantamaan vastuun.

No se nyt on kaikkein helpoin homma avata ne haarat. Se kaikki muu arjessa on vaikeeta, saada aikataulut sopimaan, ymmärtää toinen toistaan, ehtiä osallistumaan arkeen, olla nalkuttamatta kun toinen ei ehdi jne. Seksi on se helpoin homma. oletko ihan varma, että ongelma on se seksi, sillä yleensä olotila en jaksa toiselle antaa tulee jostain muista pettymyksistä.

[QUOTE="joo";23650139]Empä kummastele jos parisuhde on kuralla...lapset syntyvät miehen ja naisen liittoon ja siinä on perusta. Jos perusta antaa rapistua ja keskittyy vaan koreaan tupaan niin ongelmia on luvassa. Lapsen asiat hoidetaan ensin mutta olkoonkin miten vaan niin puolisoiden tulisi olla tärkeimpiä toisilleen.[/QUOTE]

Meillä mies hoitaa lapsia mieluummin kuin seurustelee kanssani :(

Yhteistyössä