Lapsen haalarin koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Meillä poika siis 1v8kk ja vasta n.81cm pitkä. Ostanko siis keväthaalarin kokoa 86cm vai isomman? Hänellä on näet seppälän talvihaalari kokoa 86cm ja se on just sopiva nyt, mutta lahkeet alkaa olla hiukan ehkä lyhyehköt. Katoin vaan tuota halpa-hallin lassiepukua ja 92 näytti tosi isolta

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ota 86 cm, lapsiraasu hukkuu 92-senttiseen =). Lassiet on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aika reiluja (Suprafillit on mun mielestä pieniä, siis ne kumialaosaiset).
No niin ajattelinkin. Näytti hirmu pitkältä se 92 ja meillä tuo pikumies on niiiiin pikkunen:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ota 86 cm, lapsiraasu hukkuu 92-senttiseen =). Lassiet on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aika reiluja (Suprafillit on mun mielestä pieniä, siis ne kumialaosaiset).
No niin ajattelinkin. Näytti hirmu pitkältä se 92 ja meillä tuo pikumies on niiiiin pikkunen:)

Kirjaimellisesti pikkumies :heart: .
Mun jättiläispoikani oli tuossa iässä 92-93 cm pitkä :whistle: :D . Oikein harmittaa joskus kun on niin pitkä sälli, luullaan ikäistään vanhemmaksi ja kummastellaan kun "iso" poika käyttäytyy kuin taapero :/ .

Minä neuvon kokeilemaan päälle ja päättämään sen mukaan. Eri valmistajien haalareilla on samasta kokonumerosta huolimatta taipumus olla hyvin erikokoisia. Osta reilunkokoinen, mutta ei niin isoa, että siihen hukkuu. Muista kokeilla kenkien kanssa.

Meillä on kans sellainen pieni mies joka oli 2v neuvolassa 85cm pitkä. En ostaisi liian isoa haalaria, sit on hankala olla. Ja noista haalareiden koosta sen verran että tuolla meidän melkein 3 vuotiaalla on käytössä tänä talvena ollut Jonathanin 92cm haalari ja Lassien 86cm haalari joka mahtuu vielä nippa nappa :D

Yhteistyössä