lapsen alapään kutina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut äiti

Vieras
mistä johtuu kun tyttö valitta et kutisee pimppa,aina välillä?
pidetään kyllä hygieniasta huolta,joka päivä on iltapesut ja suihkutellaan alapää.
on aikoja et ei valita mutta nyt taas pari pv ollut putkeen et kutisee ja kun sit on raapinut niin kipeäksi tullut,ei voi kunnolla edes pissaa pyyhkiä...huoh...
olen tarkistanut pesujen yhteydessä onko punainen tai jotain muuta mutta en ole kyllä mitään havainnut...mistä vois johtua?osaisko joku auttaa?
voisko olla esim.pissatulehdus tai jotain muuta?
bebanthenea olen sitten vähän laittanut josko auttas...

Niinkin yksinkertainen asia kuin pikkuhousut joissa on pitsiä lahkeensuussa... Bebanthen taitaa olla liian rasvainen rasva, hautoo vain, ehkä se vanha kunnon sinkkivoide olisi parempi.

nostelen tälläistä keskustelua... meillä kun tyttö myös valittaa ja raapii alapäätään. tuo hiiva kuulosti aika hurjalta, voiko tosiaan 5-6 vuotiailla esiintyä sitä? ja mitä muita oireita siihen liittyy? esim. alavatsakipuilua?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis ei hitto,kohomatoja!tarhassa oli joku aika sitten kihomatoja,samassa ryhmässä!!!silloin ei kyllä mitään oireita ollut,ei kuttura sentään...

Ei kai ne oireet heti tulekkaan, vaan sitten kun ne madot ovat niistä munista kasvaneet. Kauanko tästä on aikaa?

mistä johtuu kun tyttö valitta et kutisee pimppa,aina välillä?
pidetään kyllä hygieniasta huolta,joka päivä on iltapesut ja suihkutellaan alapää.
on aikoja et ei valita mutta nyt taas pari pv ollut putkeen et kutisee ja kun sit on raapinut niin kipeäksi tullut,ei voi kunnolla edes pissaa pyyhkiä...huoh...
olen tarkistanut pesujen yhteydessä onko punainen tai jotain muuta mutta en ole kyllä mitään havainnut...mistä vois johtua?osaisko joku auttaa?
voisko olla esim.pissatulehdus tai jotain muuta?
bebanthenea olen sitten vähän laittanut josko auttas...
Saattaa johtua kiho madoista

Yhteistyössä