Lapsen 1-v synttärit ja suku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jassåå

Vieras
Ollaan siispäätetty pitää Tyttömme 1-v synttärit 2 osassa, eli toisena päivänä tulee minun sukuni ja sitten taas seuraavana päivänä mieheni suku. Ja ongelmana on siis miehen suku:kun kukaan ei tule toimeen kenenkään kanssa, ja sitten pitäisi sukua hakea eripuolilta Turkua ja kuskata ne meille ja takaisin kotiin: eli miehen mummu, mami &pappa sekä appivanhemmat(joista todennäköisesti anoppi on taas kännissä eikä voi ajaa, appiukko ei suostu ajamaan kun hän ei jaksa). Ja mulla rupee menemään hermot! Busseja kulkee meille tosi tiuhaan,joten ei pitäisi olla ongelma. Mies sanoi,että jos niille on jälleenkerran liian vaikea meille tulla kerran vuodessa,niin olkoon tulematta. Ja mies myös sitä mieltä,että kun on tytön synttärit,niin meidän ei pidä ravata "kymmenessä"eripaikassa,vaan vieraiden kuuluu tulla meille juhlimaan noita synttäreitä. Onko näin?

Mielestäni on. Te olette heidät kutsuneet käymään, ja on vieraiden ongelma, jos eivät paikanpäälle pääse. En minä ainakaan synttäreille lähtisi ketään haalimaan, tulkoot jonakin muuna päivänä sit käymään jos eivät pääse ilmoitettuna ajankohtana. :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Ollaan siispäätetty pitää Tyttömme 1-v synttärit 2 osassa, eli toisena päivänä tulee minun sukuni ja sitten taas seuraavana päivänä mieheni suku. Ja ongelmana on siis miehen suku:kun kukaan ei tule toimeen kenenkään kanssa, ja sitten pitäisi sukua hakea eripuolilta Turkua ja kuskata ne meille ja takaisin kotiin: eli miehen mummu, mami &pappa sekä appivanhemmat(joista todennäköisesti anoppi on taas kännissä eikä voi ajaa, appiukko ei suostu ajamaan kun hän ei jaksa). Ja mulla rupee menemään hermot! Busseja kulkee meille tosi tiuhaan,joten ei pitäisi olla ongelma. Mies sanoi,että jos niille on jälleenkerran liian vaikea meille tulla kerran vuodessa,niin olkoon tulematta. Ja mies myös sitä mieltä,että kun on tytön synttärit,niin meidän ei pidä ravata "kymmenessä"eripaikassa,vaan vieraiden kuuluu tulla meille juhlimaan noita synttäreitä. Onko näin?

Juuri näin vieraat tulevat synttäreille jos tulevat, eihän juhlien järjestäjät voi hävitä paikan päältä vähän väliä:)ihan tarpeeksi järjestämistä tarjoiluissa ja siivoukissa, miksi vielä taksinakin pitäisi toimia.

ja sitä piti vielä kysyä:pitääkö meidän ihan muodollisuuksien vuoksi kutsua miehen narkkari veli? Mahtaakohan se loukkaantua jos jätetään kutsumatta, kun mies ei haluaisi kutsua...

Olen ylläolevien kanssa samaa mieltä että te kutsutte ja tulevat omilla kyydeillään. Ei ole teidän velvollisuus hakea ihmisiä ympäri kaupunkia. Pussit ja taksit kulkee, niillä kyllä pääsee jos vain haluaa.
Ja käskette vain ne ketkä oikeasti haluatte. 1v:synttäreille ei tarvi kutsua ketään velvollisuudesta. Kutsutte ne ketkä ovat lapselle tärkeimpiä

sorry moka!
Piti laittamani, että vieraat tulevat jos tulevat parhaakseen näkemällä tavalla, ette ole velvollisia heitä kuskaamaan. Ja voit olla tyytyväinen, kun oli miehesi, joka oli omasta suvustaan tätä mieltä.

Yhteistyössä