Lapsemme saivat nimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mielestä on tosi kauniit nimet ja varsinkin, kun olette suomenruotsalaisia, että sopii sitten sukunimeenkin =). Tällä palstalla saa haukkuja aina, joko nimet on liian "lähiönimet" tai sitten nyt kun kyseessä on oikeasti kauniit nimet, niin nekin haukutaan..

joo ihan oikeesti, jos tänne haluaa lastensa nimet julkaista, niin pitää sietää kritiikkiäkin.
Pistä hesariin nimet kuvien kanssa niin ei tartte lukea haukkuja. Mä en itse ymmärrä miksi joku haluaa lastensa kuvat ja nimet kastetut-palstalle??? Eiköhän kaikki joita asia kiinnostaa/ketkä nimiä tulee käyttämään saa ne tietää muualtakin. Jotenkin ällöttävää fiinistelyä...

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Järkyttävää miten käytöstavattomia ihmisiä tällä palstalla on. Minusta nuo nimet ovat ihan kauniita, vaikka itse en niitä omalle lapselle antaisikaan, mutta ihan norminimiä ovat kuitenkin ja aloittajahan on suomenruotsalainen, joten mitä ihmeellistä noissa nimissä on.
Toisaalta tän palstan mielestä kaikkien pitäisi olla niitä Nikopettereitä, maailman tylsimpiä nimiä, kun jokaisella vastaantulevalla on sama nimi.

Nuo nimet on kaukana ruotsinkielisestä nimikulttuurista! Yhtä mauttomia nimiä kuin on Belinda Virtasetkin!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Nätit nimet, mutta itse en ymmärrä miksi pitää antaa nimet joita ei itsekkään osaa lausua!

Täysin samaa mieltä! Nimien "hienous" katoaa viimeistään siinä kohtaa, kun vanhemmat lausuu sen väärin ja luulevat silti olevansa kovinkin paljon muita hienompaa porukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras¨:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aika erikoiset nimet:
Oletteko Virtasia vai Niemisiä?

ihan turha tulla tänne piikittelemään. Sukunimemme on ruotsinkielinen. Olemme siis suomenruotsalaisia ja asumme Haaparannassa

Miksi tulet tänne kertomaan nimet, jos et yhtään kestä kritiikkiä? Mun mielestä nimet ei ole nättejä ja mulla on oikeus mielipiteeseeni. Jos teistä nimet on kivat, niin sehän on pääasia. Teidän lapsiahan ne on.

Siis missä kohtaa ap sanoi ettei kestä kritiikkiä, vastas vaan KYSYMYKSEEN, joten mitä sä vingut? :o

Yhteistyössä