Lapselle sukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Poika 3v haluaisi sukset. Mitä maksaa ja mistä kannattaa lähteä hakemaan? Onko sellaiset hyvät mihin laitetaan oma kenkä ettei erikseen monoja?

Ei oo hyvät. Me ollaan kokeltu, ja ne tippuu tippuu ja tippuu, ja sitte ei lapsi ees viitti yrittää.

Kunnon monot ja sukset pitopohjalla, niin pelittää. =)

Jos teilläpäin on kirpputoreja tai kerrätyskeskus, niin kannattaa käydä katsomassa. Kokonaisen suksipaketin sauvoineen ja monoineen saattaa löytää 10 - 20 eurolla.

Kirpparit nimenomaan kannattaa kiertää. Pieni lapsi kasvaa niin nopeasti, ettei välttämättä tarvitse ihan uusia.
Itse olen löytänyt 4:lle lapselle jo 5 vuoden ajan kirppareilta tarvikkeet. Vanhimmalle on ainostaan ostettu nyt uutena, kun menee kaksi talvea samoilla, ja jää sitten pienempiä oottamaan.

Ja kun ostaa mahdollisimman yleismalli siteiset sukset, niin monojahan saa uutena niihin ostettua, jos tarvitsee.

..viestiä minulle jos tarvitset edullista aloituspakettia, monoineen, suksineen ja sauvoineen. Olisi ylimääräisenä kahdella lapsella olleet, hyväkuntoiset. Jos vain mitat saadaan käymään.
Lisätietoja sisko@fi.nu

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmax:
..viestiä minulle jos tarvitset edullista aloituspakettia, monoineen, suksineen ja sauvoineen. Olisi ylimääräisenä kahdella lapsella olleet, hyväkuntoiset. Jos vain mitat saadaan käymään.
Lisätietoja sisko@fi.nu

Pistin sähköpostia :)

Yhteistyössä