T
tiia
Vieras
10v tarvii kohta varmaan lasit...joutuuko ne itse maksamaan ja kuinka paljon suurinpiirtein maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Joutuu maksamaan itse. Meidän kunnassa saa ensimmäisen silmälääkärikäynnin ilmaiseksi, maksettiin noin 100e 8-vuotiaan laseista.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meidän kunnassa saa aina ensimmäiset lasit ilmaiseksi. Tai linssit saa ilmaiseksi ja kehykset saa jos löytyy liikkeen korvattavien lasien valikoimasta. Jos siitä ei löydy, niin sitten niistä kalliimmista laseista n. -50e ja loput maksaa itse.
Täällä saa muutkin lasit ilmaiseksi jos jotkut tietyt kriteerit täyttyy ja jos vaikka paljon vahvuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:10v tarvii kohta varmaan lasit...joutuuko ne itse maksamaan ja kuinka paljon suurinpiirtein maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Täällä taas lasit maksetaan itse, ainoastaan jos on karsastusta, saa maksusitoumuksen. Edes silmälääkärille ei alle kouluikäinen saa lähetettä, vaan sekin piti itse maksaa.
Noin parinsadan euron luokkaa oli viisivuotiaan silmälasit.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Täällä taas lasit maksetaan itse, ainoastaan jos on karsastusta, saa maksusitoumuksen. Edes silmälääkärille ei alle kouluikäinen saa lähetettä, vaan sekin piti itse maksaa.
Noin parinsadan euron luokkaa oli viisivuotiaan silmälasit.
Aika paljon on eroja kunnissa näköjään, meidän 8veellä kun on karsastusta, mutta kuitenkin jouduttiin maksamaan itse.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Min on kyllä itte tarvinnu maksaa lasten silmälasit. Silmälääkäri käynti on ollu ilmanen. Koululääkäri kirjotti lähetteen ja itte saatiin valita mihi silmälääkärii sen lapun kans mennään.
Viime viikol keskimmäisen kans käytiin, ja täl viikol saahaa optikolt uuet Hello Kitty- silmälasit, 190e.
Ei vaa oikee malta oottaa tuo lapsonen noit lasejapitää päästä nopee kavereille esittelee Kittyjä!!
Hajataittoo on isoilla molemmilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Min on kyllä itte tarvinnu maksaa lasten silmälasit. Silmälääkäri käynti on ollu ilmanen. Koululääkäri kirjotti lähetteen ja itte saatiin valita mihi silmälääkärii sen lapun kans mennään.
Viime viikol keskimmäisen kans käytiin, ja täl viikol saahaa optikolt uuet Hello Kitty- silmälasit, 190e.
Ei vaa oikee malta oottaa tuo lapsonen noit lasejapitää päästä nopee kavereille esittelee Kittyjä!!
Korjaantuuko tuo hajataitto iän myötä ? Muistaakseni olen jostain kuullut, että lasit saattaisivat sen korjata jos lasien käyttö alkaa alle 10-vuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Min on kyllä itte tarvinnu maksaa lasten silmälasit. Silmälääkäri käynti on ollu ilmanen. Koululääkäri kirjotti lähetteen ja itte saatiin valita mihi silmälääkärii sen lapun kans mennään.
Korjaantuuko tuo hajataitto iän myötä ? Muistaakseni olen jostain kuullut, että lasit saattaisivat sen korjata jos lasien käyttö alkaa alle 10-vuotiaana.