lapselle nimi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
meil on pikku tytölle viel nimi ihan hukassa ja ristiäiset 2 vko kuluttua..:S ei vaan löydy sellaista kivaa nimeä mikä mielyttäis molempia..

kertokaa kivoja tyttöjen nimiä jos niist löytyis joku kiva myös meidän tytölle..:D

No, jos mulle tulis tyttö, hää olisi

Taika, Aava tai Seela.

Myös mm. Taimi, Hilkka, Ilma ja Nelma on miun maun mukkaan :heart:

Mutta kerro, ap, minkätyylisistä tykkäät, niin osaa ehdotella paremmin :).

kiitos... mut noissa nimissä on just se et kaikki "kivat" mitä oon itekin ajatellut laittaa on kaveri lapsille jo annettu..:S enkä viiti sit laittaa sama nimeä ku kaverin työllä ku siit ei tulis ku sanomista...

onkohan enää yhtään nimeä mikä olis helppo lausuu, nätti, ei kauhean erikoinen mut kumminkin sen verran erikoinen et ei ihan lähipiiristä löytyis..:S

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos... mut noissa nimissä on just se et kaikki "kivat" mitä oon itekin ajatellut laittaa on kaveri lapsille jo annettu..:S enkä viiti sit laittaa sama nimeä ku kaverin työllä ku siit ei tulis ku sanomista...

onkohan enää yhtään nimeä mikä olis helppo lausuu, nätti, ei kauhean erikoinen mut kumminkin sen verran erikoinen et ei ihan lähipiiristä löytyis..:S

No kerro, millaisen nimen voisit antaa, mutta kaveripiirissa jo on. Niin saisi vähän osviitta nimimakuun.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Meillä on tytöt nimeltä; Essi Jenny Maria, Anni Ida Viktoria ja Ella Elisabet Ofelia....

Vaikea antaa mitään listaa, kun ei yhtään tiedä mistä tykkäätte. :wave: =)

ihanat nimet...<3

ite miettinyt et nimen pitäis olla helppo, ehkä kansainvälinen mutta ei kauhean erikoinen...

tää on vaan niin vaikeata... pojalle olis löytynyt nimi HETI... mut tytölle....aaarrrgggg...

Alkuperäinen kirjoittaja mir:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No kerro, millaisen nimen voisit antaa, mutta kaveripiirissa jo on. Niin saisi vähän osviitta nimimakuun.

sara,netta, alisa on ollut vaihtoehtona mut kaikki löytyy kaveripiiristä...

emilia tai erika on myös suosikkilistalla tällä hetkel..

Yhteistyössä