N
nimiä pohtiva
Vieras
Jospa minäkin kysyn kerrankin nimestä mielipidettä. Miltä kuulostaisi lapsella nimenä Anna-Liisa? Tai Anna Liisa erikseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kuten kowalski sanoi: nàtti, klassinen, kansainvàlinen
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ...:50-vuotiaan nimi....
Jaa, meillä 5-vuotiaan...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ...:50-vuotiaan nimi....
Jaa, meillä 5-vuotiaan...
Ei varmaan kaimoja ole paljoa tullut vastaan? Väestörekisterikeskuksen mukaan näyttää olevan viimeisen kymmenen vuoden aikana vain reilut sata saaneen nimekseen Anna-Liisan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä mietin tuota myös muodossa Anna-Lisa, sillä meillä ei ole suomalainen sukunimi. Mutta toisaalta ollaan ihan suomenkielisiä. Olisikohan se hankala noin? Tai sitten vain Anna Lisa.
Alkuperäinen kirjoittaja H:Mun toinen nimi on liisa ja inhoan sitä jokaista soluani myöten! Liisa on niiiin ruma nima!
Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:Ei ole yhtään minun mieleeni, mutta onneksi mielipiteitä on yhtä monia kuin niiden laukojiakin.
Anna-Lisa kuulostaa paremmalta ulkolaisen sukunimen kanssa kuin Anna-Liisa.