Lapselle "croksit" ?

  • Viestiketjun aloittaja vilhelmiina viluinen
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon ostanu meidän ukolle stockalta viime kesänä. Myin ne just huutonetissä, josta ostin uudet isommat tilalle (uudet, en käytettyjä ), ne pitäis vaan postista huomenna noutaa. Erotusta jäi maksettavaksi 12 euroa (eli uusien hinta posteineen miinus vanhoista saatu hinta).

Ja aitoja meillä, hinta ollut vähän yli 30 euroa.
 
mie
ostin feikit jostai halpis kaupasta ja ne makso 4,95,mut ne haisee ihan hirveelle,koko eteinen lemuaa ku ne on siellä.et suosittelen et hommaat aidot tai ainakin haistat kenkiä ennen ostoa.
 
mie
hvyän laatusia feikkejä saa markkinoilta 10e! minimani myi myös feikkejä ihan ok luokkaa 5,90e .. halpa hallissa myös 9,90 talvimallia saa vuoren pois ni on kesä käyttöset mutta laatu on tosi heikko!
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
mistä niitä löytäis aikusille suht halvalla? jokapaikassa yli 50e
No "suht. halvalla" et voi uusia Crocseja saada mistään liikkeestä, ainakaan rehelliseltä jälleenmyyjältä koska niiden hinnat on 44.90?.
Alligatoreita saa parinkympin seutuihin ja halvimmillaan Tokmanni-ketjusta 4,99? (voi alkuun haista, mutta eipä ne imppaamista varten ole, kengät vaikka ulos pariksi päivää, niin tuskin haisee)
 
meppi
Dinskossa oli ainakin lapsille tosi paljon erivärisiä ja kuosisia, muistaakseni maksoi 15-20 e. Ei siis aidot, mut mitäs väliä sillä on :) K-kengästä ajattelin itelleni käydä hakee, makso 19,90.
 
mie
markkinoilta ostin thaimaalaiselta myyjältä, niitä samoja näytti olevan huutiksessa just katoin! ovat tosi hyvän malliset, kestävät, mulla ollut nyt puolivuotta joka ainut päivä jalassa sisällä ja ulkona ja ovat pohjasta vieläkin kuin uudet! niillä on tosi hienoja värejä joita ei muilla ole! 10e oli syksyllä kokkolan markkinoilla! ootan innolla et ne on taas kuukauden päästä markkinoilla uudelleen myymässä ! ja ne ei haissu! tossa on vieres pojalle ostetut minimanin crocsit ja haisi aluksi mutta ei tuo paha haju ole ja lähtenyt kyllä pois itestään., pariks päiväks pihalle ni ei enää haise!
 
vieras
Minä en ostais feikkejä, crocsien ideahan perustuu materiaaliin, siihen että ovat todella hyvät käytössä ja jalassa, vaikka rumat kuin elämä. Feikit on rumat ja muutenkin huonot.
 
minusta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en ostais feikkejä, crocsien ideahan perustuu materiaaliin, siihen että ovat todella hyvät käytössä ja jalassa, vaikka rumat kuin elämä. Feikit on rumat ja muutenkin huonot.
Feikit on ihan yhtä karmaisevat kuin aidotkin :)
 

Yhteistyössä