"kolmen äiti"
8-vuotias tyttö,joka on ollut kuumeessa eilisestä asti,oksensi äkkiä kun oli siirtynyt sohvalta sänkyynsä..KUn menin sitten siivoamaan sitä niin säikähdin,kun siellä seassa oli kirkasta verta ja hyytymiäkin..Tyttö on muuten hyvävointinen,mitä nyt nukkunut kuumeen takia,eikä ole syönyt..Kuume alkanut laskea tänä iltana,ja kuulemma tuli pirteämpi olo,kun oksensi.Meillä on muillakin samaa kuumevirusta perheessä,eli itse kuume on ihan "syyperäinen"..Säikähdin kovasti tuota oksennusta,mutta mies rauhoitti,että tuskin mitään vakavaa??Hän ainoa ajokortillinen täällä ja meni nyt nukkumaan,että jaksaa aamulla töihin..Minä en varmasti nuku silmäystäkään,kun olen huolissani..Jos vielä oksentaa samalla tavalla niin sitten empimättä päivystykseen..On se kumma,että miehet voivat vaan ola noin huolettomina ja minä naisena sitten valvon koko yön hädissäni..Aamulla vien neidin terveyskeskukseen hoitovapaan saamiseksi..Mutta onko muilla ollut kokemuksia,että verta oksennuksessa..?Voiko johtua,jos esim.nenästä valuu nielun kautta mahalaukkuun niinkuin mieheni ehdotti..?Ihmetyttää vaan,että hyytynytttä..