Lapsella toinen korva kuuroutui.. Löytyykö kohtalotovereita?

Hei, meidän 7-vuotiaalla tytöllä influenssan jälkitautina oikea korva kuuroutui pari kk sitten, virus tuhosi sisäkorvan. Kuulo ei ole palautunut, tosin kuulee kyllä korvalla hyvin matalia ääniä mutta käytännössä tarkoittaa et lähes kuuro :(.
Lääkärit eivät toiveita enää antaneet kuulon palautumisen suhteen ja implantti auttais mut sitä ei laiteta koska toinen korva kuulee hyvin..
Käytännössä tää tarkoittaa et tyttö istuu loppuajan koulussa aina etupenkillä kuuleva korva opettajaan päin, hälinässä kuuleminen on vaikeeta mut ajan myötä pitäis tottua ja suuntakuulo on poissa eli vaikee hahmottaa mistäpäin ääni tulee:/.
Todella harvinaista kuulemma, et tälleen käy ja siks kysynkin et löytyykö täältä esim. kohtalotovereita?
 
Mulla itsellä on liimakorva aiheuttanut kuulon alenemisen oikeassa korvassa, on ollut siis alle kouluikäisestä saakka. Kuulen sillä jotain, mutta en esim. voi puhua puhelimessa sillä korvalla, tai jos joku puhuu minun oikealla puolella niin en välttämättä saa selvää puheesta.

Koulussa istuin edessä, mutta ne parhaat luokkakaverit tuli kyllä aina mukana =) Puhelin jos hukkuu, on todella vaikea löytää sitä kun en omaa suuntakuuloa ollenkaan.. Mutta, tämän kanssa pärjää. Sanoisinko että ei haittaa elämää ollenkaan! Moni ei edes tiedä asiasta, vaikka on tunnettu vuosia :D Mulla siis ikää nyt 25 ja tästä vaivasta kärsinyt nyt n.20vuotta.
 

Yhteistyössä