lapsella kädessä ja jaloissa pientä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
punaista näppylää jotka kutisevat kovasti,mitäköhän voisi olla?on ollut taipumusta atooppiseen ihoon mutta nyt kädet on todella hurjan näköiset :(
kutisevat ja olen laittanut hydrokortisonivoidetta mutta näppylät tuntuu pahenevan vaan..

Onko sitä ollu minkä aikaa?

Meillä tytölle tuli kuivasta ihosta ontelosyyliä.
Lääkkeeksi rasvaus tavan voiteilla ja jugurtin/kaakaon/puuron sekaan osterivinokasjauhetta.

Onko sitä ollu minkä aikaa?

Meillä tytölle tuli kuivasta ihosta ontelosyyliä.
Lääkkeeksi rasvaus tavan voiteilla ja jugurtin/kaakaon/puuron sekaan osterivinokasjauhetta.

meillä ollut nyt pari päivää tuota.ja tuntuu että pahenee koko ajan ja nyt on mahassa ja pyllyssäkin näppylää.vesirokkoa ei ole koska se meillä oli kesällä ja nämä näppylät ei täsmää siihenkään.

Ei mullakaan mitään suurakkuloita ollut enterosta. Sitä enteroa on montaa tyyppiä ja pienillä lapsilla tulee usein vain tosi lievänä eli rakkulat käsiin ja jalkoihin.

eikä ole tarttunut muihin tuo näppyläiho joten tuskin on mitään vakavaa..ollaan rasvailtu nyt ahkeasti aqualan plus merkkisellä voiteella,pyykit pestään erisan nestemäisellä ja hydrokortisonia olen myös laittanut kun kutisevat.

[QUOTE="vieras";23075743]meillä ollut nyt pari päivää tuota.ja tuntuu että pahenee koko ajan ja nyt on mahassa ja pyllyssäkin näppylää.vesirokkoa ei ole koska se meillä oli kesällä ja nämä näppylät ei täsmää siihenkään.[/QUOTE]

Ok no ei ne syylät muistaakseni ihan tuohon tahtiin ilmaantunut.

Meilläkin on tullut näppylöitä lähinnä jalkoihin, varpaisiin ja käsiin sekä lievää kuumeilua ja nuhaa. Lisäksi yöt ovat olleet itkuisia, vaukka olen antanutkin panadolia kuumeeseen ja särkyyn. Myöskään ruoka ei maistu, jätskiä lukuunottamatta. Veikkaisin enteroa, mutta onko sitä liikenteessä tällaiseen aikaan vuodesta? Ei ole aiempaa kokemusta ko. sairaudesta.

Yhteistyössä