Lapsella ääni käheänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voisko johtua vaan allergioista, että lapsella on ääni ihan käheänä? Koivuallergia on todettu, samoin pölypunkki- huonepöly- ja jotain muitakin allergioita. Allergialääkkeet (nenäsuihke ja antihistamiini) aloitettu, mutta nenä vuotaa koko ajan varsinkin ulkona. Pientä flunssaakin taitaa olla. Pitäsikö mennä lääkäriin tarkistuttamaan tuota lääkityksen tarvetta?

Joo, voi olla tietenkin vaan räkätauti tulossa. Mutta toisaan sisällä ei vuoda nenä ollenkaan, ulkona vain. Ja ennen ei oo ollu ääni tolleen käheänä. Ikää on 7v.

Mun tytöllä meni eilen iltapäivällä ääni käheäksi. Mitään muuta (nuhaa, yskää, tms) ei ollut.

Nyt on liki 40 asteen kuume, kamala yskä, nuha, ja kurkunpääntulehdus :|

Ja sokerina pohjalla poikakin huuteli jotain hetki sitten sängystä, ääni ihan käheänä |O

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun tytöllä meni eilen iltapäivällä ääni käheäksi. Mitään muuta (nuhaa, yskää, tms) ei ollut.

Ja sokerina pohjalla poikakin huuteli jotain hetki sitten sängystä, ääni ihan käheänä |O

:| voi ei, rauhallista yötä teille. Kurkunpääntulehdus on ikävä vaiva.
Paranemisia sinne :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Tänks.
75% perheestä sairastaa, ja loput 25% röhnöttää tossa sohvalla voitonriemuisena kun sai multa kaukosäätimen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Tänks.
75% perheestä sairastaa, ja loput 25% röhnöttää tossa sohvalla voitonriemuisena kun sai multa kaukosäätimen :D

B) mä en edes yritä saada kaukosäädintä..

Ok, no saapa nähdä mihin kehittyy. Siskollansa oli juuri kuumettakin ja nuha + yskä. Käytän sit lekurissa, jos jatkuu ilman muita oireita. Paranemisia Åboriginaalin perheelle,otat sit sen kaukkarin ens viikolla, kun ukko sairastaa ;)

Yhteistyössä