Lappeenrantalaisten treffaus

• Viestiketjun aloittaja Hasu
  • Ensimmäinen viesti
Hasu
Onko Lpr:ssa ollut pikkulasten äippien "kokoontumisajoja"?? :D Itse olen jo työelämässä eikä vauvoja enää taloudessa, mutta silti olisi mukava tutustua uusiin immeisiin... :flower:

golda
Alkuperältäni olen lappeenrannasta, nyt naapurikuntaan eksynyt.. onko meitä vielä muita???
Mie olen kans jo työelämässä, poikakin on jo iso, siis 4,5 vuotias... vois olla kiva tavata!

peppilottasikuriina
Onko Hasu vielä kuulolla?? Minäkin voisin tapaamiseen tulla, tiiä vaikka tuttuja oltais ;) on tää niin pieni paikka kumminkin. Mullakin on lapset jo vähän isompia mut onhan tää meitin kuopus kuitenkin vielä aika "vauva" 2,5v. :D :D

Miulla sama kuin Goldalla...alkuperä Lappeenrantalainen mutta naapuriin eksyny pari vuotta sitten... =) Päivittäin lähestulkoon kyllä tuleepi Lpr:ssa piipahdettua.
Lapset 1v6kk ja 2,5kk...
Mihinkäs ja milloinkas saatais vaikka Lpr & lähikunnat trffaus aikaiseks?
Monarin sali maksaa kait jotain 9euroo tunti jos sen vuokrais porukalla ja jokainen ottais leluja mukaan lapsille...tai jotain... :)

kaisu81
UPSIS, NOSTOA.. :attn: Halukkuutta olisi treffata, mutta päivisin ei käy, ja ehkä mieluummin tapaisi ensin ilman lapsia :ashamed: tosin mun lapset on "jo" 2,5 ja 5v, joten pärjäävät jo mainiosti iskänkin kanssa.. :)

Yhteistyössä