Läppäri gallup ( mitä suosittelet )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä HP ,toimii hyvin.Aceria kokeiltiin,oli surkea.

[QUOTE="vieras";23957399]Acerin kajarit röhisee ja akku psk[/QUOTE]

mä ostin kaverilta acerin jossa oli sökö akku. Uuden akun sai viidellä kympillä - mutta mä sitä tarvii, kun kone on aina tässä pöydällä ja piuhan päässä. Lisäksi tässä on ihan vakiona äänet pois päältä, en kuuntele musaa enkä pelaa.

Eli TAAS päästään siihen, että eri tarkoituksiin on eri vehkeet.

Acewr siis on loistava perustylsään facebook ja kaksplus - nettailuun ja Angry Birsin pelaamiseen. :)

[QUOTE="vieras";23957416]mä ostin kaverilta acerin jossa oli sökö akku. Uuden akun sai viidellä kympillä - mutta mä sitä tarvii, kun kone on aina tässä pöydällä ja piuhan päässä. Lisäksi tässä on ihan vakiona äänet pois päältä, en kuuntele musaa enkä pelaa.

Eli TAAS päästään siihen, että eri tarkoituksiin on eri vehkeet.

Acewr siis on loistava perustylsään facebook ja kaksplus - nettailuun ja Angry Birsin pelaamiseen. :)[/QUOTE]
Mielenkiinnosta kysyn, että mistä tuon uuden akun ostit? Ja onko sulla akku koneen sisällä vaikka onkin aina piuhan päässä?

[QUOTE="vieras";23957425]Mielenkiinnosta kysyn, että mistä tuon uuden akun ostit? Ja onko sulla akku koneen sisällä vaikka onkin aina piuhan päässä?[/QUOTE]

entiedä, mies tilasi netistä. Yleensä kun tilaa, niin ei ne Suomesta tule, muualla on halvempaa.

Ja on akku paikallaan, mutta tässä pöydällä tämä aina nököttää. Kirjoitusalustan päällä, kun tosiaan pohja kuumenee (suojelen ennemmin pöytääni, joka oli kalliimpi kuin tämä kone.
Läppärit on kulutustavaraa, jos hajoaa niin ostan toisen. Nörteiltä saa aina toiseksi uusimman mallin sopuhintaan, kun ne ostaa uusimman... (no, tosinörteillä on omenat, mutta mä en jaksa perehtyä niihin)

[QUOTE="vieras";23957470]tosinörteillä on omenat, mutta mä en jaksa perehtyä niihin[/QUOTE]

Ei todellakaan ole, ne käyttävät linuxia tai androidia. Omenat ovat helppoja käyttää, siksi ne sopivat mainosmiehille.

Suosittelen pöytäkonetta, mikäli tietokonetta ei ole tarvetta liikutella. Ainoa järkevä syy ostaa läppäri on se, jos konetta tulee liikuteltua paljon. Muuten kannattaa ostaa pöytäkone, hyödyt ovat niin paljon suurempia.

[QUOTE="vieras";23957492]Suosittelen pöytäkonetta, mikäli tietokonetta ei ole tarvetta liikutella. Ainoa järkevä syy ostaa läppäri on se, jos konetta tulee liikuteltua paljon. Muuten kannattaa ostaa pöytäkone, hyödyt ovat niin paljon suurempia.[/QUOTE]

Padi tai tabletti ovat hyviä liikuteltavia nettisurfailuun,

Yhteistyössä