laparoskopia

  • Viestiketjun aloittaja niinuli
  • Ensimmäinen viesti
niinuli
mulla on jo pidempään vaivannut vihlova alavatsakipu- kävin lääkärillä joka teki sisätutkimuksen ja mitattiin tulehdusarvot. tehtiin klamydiatesti ja laitettiin hyppelemään tasajalkaa (umpisuolen poissulkemiseksi) kaikki ok- ei klamydiaa, ei kohonneita tulehdusarvoja..
tänään kävin ultrassa ja gynekologisessa tutkimuksessa- kaikki ok. ja kipu vain pysyy.
minut laitettiin laparoskopia jonoon.. kertokaahan ihmiset kelle se on tehty ja miksi.. tästä tuntuu aika nihkeesti olevan tietoa.. siinä kuulemma sitten näkyy jos on endometrioosia tms..
 
kipuinen myös
minulla on oikealla alavatsalla-navan kohdalla kipua ollut nyt 2 kk. ensin epäiltiin umpparia, ei ollut, sitten tutkittiin suolisto mitään ei ollut. Ensimmäisellä kerralla tulehdusarvot olivat reippaasti koholla, siihen sain sitten antibiootit ja arvot tulivat normaaleiksi mutta kivut jäivät.

Minulle taas laporoskopiaa ei millään meinata tehdä vaikka kipuja on, sanovat että vain ""ääritapauksissa"" siihen mennään. Outoa on, kipuja on mutta mitään ei tehdä. Litalgin-kipulääkettä nyt syön tähän ja se tuntuu auttavan, mutta en kai voi kipulääkkeitä koko elämääni syödä.

Gynekologi vaan sanoi että ultrassa ei näy mitään...mutta eihän endo ultrassa näykään.

Liittyykö sinun kipu kuukautiskiertoon?
 

Yhteistyössä