V
"vvieras"
Vieras
Ostin amoa musa keilat lantionpohjaa varten. Kokeilin isoimmasta pienempään ja ohjeissa luki, että jos pysyy reilusti yli 2min heti, voi siirtyä pienempään. No tuo pienin ja painavin eli 50g pysyi myös hyvin, vaikka vähön hyppelin ja muuta. En tosin hirveästi liukastetta laittanyt, vaan sen verran että menee sisään eikä ohjeissa käsketty edes laittamaan.
Eli jes, en ole siis huonoimmasta päästä
Jälkitarkastuksessa sanottiin, että lihakset huonot. Siitä on tosin jo muutama kk aikaa ja välillä olen treenannut sormilla, tosin harvoin. Tosin ohjeissa lukee että lihakset heikot tai alapää väljä jos ei pysy jollon kannattaa hakeutua lääkäriin. Eli lihakset voisi mulla edelleen heikot olla, mutta alakerta ei ole levinnyt messuhalliksi. Juoksulenkillä tunsin loppuvaiheessa että pidätyskyky vähän heikko vaikken allenk kussut.
Treeni tuntuu kyllä selvästi alavatsassa tai jossain siellä päin. Paöjon tehokkaamman tuntuista kun ilman mitään treenailu.
Juokseeko joku noilla?
Ja oli mulla sellaset pienet kuulat joita kokeilin heti synnytyksen jälkern ja aika nopeaa valahtivat ulos kun vähän yritti hyppiä. Pienemmät kuin tämä pienin.
Vai voisiko anatomia olla sellanen ettei nuo tipu mihinkään.
Kokemuksia ja tuloksia?
Eli jes, en ole siis huonoimmasta päästä
Treeni tuntuu kyllä selvästi alavatsassa tai jossain siellä päin. Paöjon tehokkaamman tuntuista kun ilman mitään treenailu.
Juokseeko joku noilla?
Ja oli mulla sellaset pienet kuulat joita kokeilin heti synnytyksen jälkern ja aika nopeaa valahtivat ulos kun vähän yritti hyppiä. Pienemmät kuin tämä pienin.
Vai voisiko anatomia olla sellanen ettei nuo tipu mihinkään.
Kokemuksia ja tuloksia?