Lantion puutuminen nukkuessa...

Onko kellään samaa, kun menen nukkumaan kyljelleni(kummalle tahansa) niin ainaoikean puolen lantion kohta turtuu...menee tunnottomaksi ja sitten alkaa pistelemään eli en pysty enään nukkumaan kuin selälläni jolla ei mukana nukkua. En tiedä liittyykö raskauteen milläänlailla vai sattuko tulemaan vaan nyt muuten. Kestänyt nyt yli viikon ajan rv 37 alkaen suunnilleen.
Kellään kokemusta...ei kai vakavaa ole.

Nyt alkanut kädetkin puutua, hirveä tunne.
Ja ihan kuulla että en ole ainoa.
 
Juu, talla ihan samaa...Valilla puutuu ja sarkee etta meinaa taju lahtea....
Alkoi joskus vkolla 33 ja jatkunut saannollisen epasaannollisesti kokoajan...Valilla enemma, valilla vahemman...En tieda mista johtunee ja miksi vain oikea puoli....
En usko (toivo!) etta mitaan vakavaa....
Tyynyjen avulla saa nukuttua ja nukkumalla vasemmalla (mika on myos "suositus" vauvan hyvinvoinnille) kyljella...

Borboleta & Mini 33+6 :heart:
 
alkoi useita viikkoja sitten nyt nukun tyynyt jalkojen välissä ja vasemmalla kyljellä siitäkin syystä että minulla puutuu myös oikea käsi ja se kipu vasta hirveetä onkin;( ei paljon tyynyt auta niin ja ma alkaa 37 rv ;) et voi olla et jonkin aikaa saa menneä tän yö hyppäämisen kanssa
jaksamisia lonkka säryn kanssa kokeile ihmeessä tyynyjä minua ne ainakin on auttaneet ja onnelista loppu odotusta;)

susanna ja jalmari rv 36+6
 
Joo tuttu vaiva :kieh: mulla alkoi lantio ja lonkat puutua/kipeytyä joskus rv30+ jälkeen... nyt sitä ollaan kärsitty melki joka yö...ja selällään ku ei voi nukkua,het painaa niin pakko vaan vaihdella kylkeä ja aamulla sit aina onki olo sen mukainen et pakko nousta ylös . onneks helpottaa aina päivän aikana ku kävelee ja touhuaa niin ei aivan puudu kaiken aikaa.
onneks tää ei enään kestä kauaa...toivon mukaan :D

jaksuja kaikille puutuneille :hug:

mmamaa 38+6
 

Yhteistyössä