Lantio synnytyksen jälkeen

Hei!

Onko teillä muilla lantio levennyt raskauden ja synnytyksen seurauksena? En siis tarkoita ylimääräisiä kiloja vaan lantioluiden levenemistä.

Huomasin, että minulle on käynyt niin. Muutamat vanhat farkut eivät mahdu kiinni! Harmittaa kovasti, koska tulee kalliiksi ostella uusia housuja :headwall: Onko mitään toivoa, että luut palautuvat ennalleen?

Kokemuksia, kiitos! =)
 
Mulla on vähän leveämmäksi jäänyt lantio synnytysten jälkeen. Varsinkin esikoisen synnytyksen jälkeen huomasi kun housut ei mahtuneet kiinni. Seuraavien synnytysten jälkeen on mahtunut vanhat housut kiinni. Että mulla ainakin tuo ensimmäinen synnytys levensi lantiota vähän.
 
Kimppa
Kyllä mullakin lantio vähän levisi esikoisesta. Ja se tapahtui, vaikka syntyi sektiolla. Samoin toisesta joka syntyi normaalisti. Toisesta lantio leveni ja sitten palautui siihen mitä se oli ollut ennen raskautta. Mutta ihan alkuperäisiin mittoihin se ei ikinä palautunut. Mutta eipä tuo haittaakaan..
 
Mulla levis kans aika reilustikin koska olin aika kaponen ennen. Mut palautu kyllä osittain, ei kylläkään lähellekään entistä kokoa! Mut ei haittaa, mä oon nyt ihan tyytyväinen lantiooni!
Mulla kasvo jalka kans...vanhat kengät on ihan pieniä! Ja sormuksia piti isontaa ku jäi luun kohalle kiinni!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinja-81:
Hei!

Onko teillä muilla lantio levennyt raskauden ja synnytyksen seurauksena? En siis tarkoita ylimääräisiä kiloja vaan lantioluiden levenemistä.

Huomasin, että minulle on käynyt niin. Muutamat vanhat farkut eivät mahdu kiinni! Harmittaa kovasti, koska tulee kalliiksi ostella uusia housuja :headwall: Onko mitään toivoa, että luut palautuvat ennalleen?

Kokemuksia, kiitos! =)
Saanko kysyä, kuinka pitkä aika sulla on synnytyksestä? Mulla parin ensimmäisen kuukauden jälkeen synnytyksestä lantio oli leveempi kuin ennen, juuri farkuista huomasi, mutta se kyllä palautui entisiin mittoihin aikanaan. Yhden kerran vain huomasin, että housut mahtuukin jalkaan. Laihduin kyllä imetyksen myötä muutenkin, liekö sekin vaikuttanut housujen mahtumiseen. Jotenkin erimallinen lantio kyllä on, mutta eihän tuo ihme, jos ulkomuoto muuttuu lasta pukatessa!
 
Mulla taitaa olla lantio kapeampi kuin ennen raskautta ja synnytystä. Samoissa mitoissa olin noin 8 kk synnytyksen jälkeen ja nyt 14 kk synnytyksen jälkeen olen hoikempi kuin ennen raskautta. Siis varmaan lantio sama ,mutta nyt läskiä vähemmän :) . Kävin muuten noin 6 kk synnytyksen jälkeen nikaman niksauttajalla ja hänen kanssa tuli puhe raskaudestani. Hän kokeili lantion ja silloin sanoin ,että olen todella hyvin palautunut ,kun suoliluut ovat enää noin 1 cm "väärällä" paikalla. Hän sanoin ,että menee noin vuosi ,ennenkuin luut palautuu normi paikoille.
 
Kiitos kun olette vastailleet! :flower:
Minulla synnytyksestä aikaa kuukausi. Viikko sitten kokeilin farkkujani, ja huomasin etteivät mahdu lantion kohdalta kiinni vaikkei ylimääräisiä kiloja ole. Eli lantioluut selvästi leventyneet. Nyt jännityksellä odotan palautuvatko koskaan ennalleen :/ Kurjaa jos joutuu ostelemaan kaikki uudet housut.

Heitän teille toisenki kysymyksen: Kuinka kauan teillä on kestänyt epparihaavan paraneminen ja milloin olette uskaltaneet seksiä harrastaa?
Minusta tuntuu ettei se parane koskaan (vai olenko liian hätäinen?) ja jälkivuotoakin on vielä jonkin verran.
 

Yhteistyössä