A
Auttakaa joku viisas immeinen
Vieras
Ostin itsellenin Epsonin tulostimen, jossa on WiFi- ominaisuus. Löysin tulostimesta asetukset ja sain sen yhdistettyä langattomaan verkkoon. Mutta mitä asetuksia mun pitää vielä tehdä läppärille tai tulostimeen, että saan myös tulostettua? Eli kun otan USB-piuhan irti, niin kone ei ole enää yhteydessä tulostimeen.