Lancet: Koronarokotteen teho on puolen vuoden päästä enää 47 % vanhuksilla, miehillä ja riskiryhmäläisillä

vierailija
Tämä väite on ammuttu jo aikaa sitten alas. Tehosterokotuksia otetaan juuri siksi että teho vakavaa tautimuotoa mm. koronakuolemaa vastaan heikentyy nopeasti. Kaikkialla muualla paitsi Suimessa tämä uskalletaan jo kertoa.
Olet lukenut jotain valemediaa. Missään ei ole sanottu, että teho vakavia tautitapauksia vastaan laskisi nopeasti. Sen sijaan esim. tällainen tutkimus on:


The Pfizer-BioNTech coronavirus vaccine is 90 percent effective at preventing hospitalization for up to six months, with no signs of waning during that time period
Siis Pfizerin rokote tarjoaa 90 prosentin suojaustehon sairaalahoitoa vaativia koronatapauksia vastaan eikä tehon hiipumisesta löytynyt mitään merkkejä kuuden kuukauden tutkimusjakson aikana.

“Protection against hospitalization remains high over time, even when Delta predominates,” said Sara Tartof, an epidemiologist at Kaiser Permanente Southern California and the first author of the study.

The vaccine’s effectiveness against infection did decline over time, however, falling from 88 percent during the first month after vaccination to 47 percent after five months.
Eli suoja vakavaa tautimuotoa vastaan pysyy korkeana pitkällä aikavälillä myös deltavariantin kohdalla, mutta suoja infektiota vastaan laskee viidessä kuukaudessa 88 prosentista 47 prosenttiin.
 
vierailija
Ihanko tahallasi ohitat sen eron infektion ehkäisemisessä ja vakavan tautimuodon ehkäisemisessä? Sehän on aivan oleellinen juttu koko tässä keskustelussa. Rokotteita tarvitaan nimenomaan vakavan tautimuodon takia. Vakavat tautimuodot aiheuttavat kuolemia ja kuormittavat terveydenhuoltoa. Ja aiheuttavat keuhkovaurioita. Niiden takia yhteiskuntaa täytyy pitää kiinni ja rajoittaa ihmisten elämää. Ja rokotteiden välttely pitkittää tätä kärsimystä kun rokottamattomien takia ei uskalleta yhteiskuntaa avata.
En tiedä kenelle tarkoitit mut glysiinin takia en voisi itse mennä osastohoitoon- ja olen sellaiselta kerran välttynyt kun hajusteallergian takia en voinut olla odotushuoneessa hetkeäkään. Piti mennä ulos nurmikolle odottelemaan vuoroa😂💭😷
 
vierailija

No rokotefanit sanoo "jippii, sit vaan haetaan 27. rokote".

Mutta esim. siinä 4-6 kk aikana....homma vuotaa melkein 30-53 %! Siinä on sitä vanhusta ja riskiryhmää ja miessukukupuolta.

Samaan aikaan rokotettujen porukka on innokkainta hakemaan baarista tauteja.
Ei kannata ottaa 47% suojaa puolen vuoden päähän, koska voi olla ilmankin?
Onkos sulla monta lasta?
 
vierailija
En tiedä kenelle tarkoitit mut glysiinin takia en voisi itse mennä osastohoitoon- ja olen sellaiselta kerran välttynyt kun hajusteallergian takia en voinut olla odotushuoneessa hetkeäkään. Piti mennä ulos nurmikolle odottelemaan vuoroa
Oletko ollut allergia- ja ihotautisairaalassa tutkimuksissa tuon glysiini-allergiasi kanssa? Onko se siis diagnosoitu? Miten se ilmenee? En ole koskaan kuullut vastaavasta allergiasta.
 
vierailija
Kokeilet siis satunnaisesti glysiiniä ja jos oireita tulee niin rasti ruutuvihkoon? Kannattaisi testauttaa ihotauti- ja allergiasairaalassa niin olisi sitten diagnoosi.
olen teippaillut tuoteselosteet vihkoon ja kyllä sieltä löytyy syitä. Monet tarrat voi siirtää sellaisenaan. Helppo ja melkein ilmainen konsti. Mut ei siihen kukaan ketään voi pakottaa.
samaa tein äidille ja 2 kuukaudessa mun sapuskoilla muisti palautui.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija post 33911750:
Jäykkäkouristus rokotteen vahvistus on muutettu 20 vuoden välein tapahtuvaksi. Tapaturman sattuessa, saattaa saada uuden vahvistusrokotteen, jos edellisestä on kulunut yli 10 vuotta.


Koronarokote ei perustu heikennettyyn virus-tai bakteerikantaan ja näin ollen ei ole verrattavissa muihin rokotteisiin.
Sitähän mieki oon aatellu alusta saakka😷
 

Yhteistyössä